Obrazek gra planszowa Horror w Arkham: 3 edycja

-18%

Cena nowej
229.90 PLN 279.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
19.90 PLN - Kurier: DHL
29.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 13

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Azul (edycja polska)
159.90 PLN 229.95 PLN
Horror w Arkham LCG: Zapomniana Era
109.90 PLN 129.90 PLN
Horror w Arkham LCG: Miasto Archiwów
Brak
50.90 PLN 59.90 PLN
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Horror w Arkham: 3. edycja >>
Producent
Galakta
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

Cthulhu

horror

kooperacyjne

przygodowe (RPG)

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
horrory (Horror)
humor (Novel-based)
przygodowe (Adventure)
Kod producenta
5902259205005
Numer katalogowy
4527
Mechnika
kooperacja (Cooperative Game)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
plansza modułowa (Modular Board)
ruch z punktu do punktu (Point to Point Movement)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
sprawdzanie statystyk (Stat Check Resolution)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 1 do 6 osób
Czas gry
od 120 do 180 min.
Rok premiery
2018
Rok wydania
2020
Autor
Nikki Valens
Nazwa oryginalna
Arkham Horror (Third Edition)
Ocena na BGG
7.75
Pozycja na BGG
297
Poziom trudności
3.33 na 5
Pudełko zawiera
5 kafli mapy
7 ulic
12 śledczych
4 scenariusze
469 kart
6 kości
265 znaczników
Pudełko 29.5 x 29.5 x 7.5 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 29.5 x 7.5 cm
Waga około
2 kg
Horror w Arkham: 3 edycja
Horror w Arkham: 3 edycja samodzielna gra
229.90 PLN 279.95 PLN
Horror w Arkham: Tajemnice Zakonu
133.00 PLN 159.90 PLN
Horror w Arkham: Śmiertelna Głębia Nocy
106.90 PLN 124.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Horror w Arkham to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego do sześciu graczy w lovecraftiańską opowieść o potworach, szaleństwie i przedwiecznej grozie. Horror w Arkham od lat 80. niezmiennie znajduje się w ścisłej czołówce kooperacyjnych gier z klimatem, a trzecia edycja jeszcze wyżej podnosi tę poprzeczkę.

W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką zasłoną egzystencji.

Czy zaryzykują swoją poczytalność, aby rozwikłać niebezpieczną tajemnicę?

Wszechogarniającej ciemności przeciwstawi się dwunastu badaczy - każdy ze swoimi wyjątkowymi umiejętnościami i sposobami na powstrzymanie wzbierającej nad miastem grozy. Poza umiejętnościami i tłem fabularnym każda z postaci otrzymuje także swój zestaw startowy - teraz to gracz decyduje, jak przygotować swojego badacza na potworności, które go czekają.

Podczas każdej rozgrywki w trzecią edycję Horroru w Arkham gracze wezmą udział w jednym z czterech scenariuszy, rozgrywających się w mrocznym i pełnym niebezpieczeństw mieście. Każda przygoda zaprowadzi ich na granicę szaleństwa, a nierzadko także poza nią.

W każdym scenariuszu badacze będą desperacko walczyć o kolejne wskazówki, które pozwolą im popchnąć fabułę do przodu. Jednak agenci mrocznych sił nie poddadzą się łatwo i będą szerzyć zagładę, aby zniweczyć plany graczy. Co więcej zagłada nie tylko spowalnia badaczy i przeszkadza w wykonaniu zadania, ale także może doprowadzić scenariusz do... mniej szczęśliwego dla świata końca.

Tym razem, aby powstrzymać zagładę, nie wystarczy po prostu po zamknąć bramy do innych wymiarów. Na początku każdej rozgrywki główny cel scenariusza nie będzie znany, ale wraz z postępem śledztwa do kodeksu dodawane będą kolejne karty archiwum. Każda z nich wprowadza do gry nowe cele, których wykonanie przybliży badaczy do zwycięstwa.

Zebrane wskazówki pomogą odkryć pozytywne karty archiwum, podczas gdy rosnąca zagłada doprowadzi nie raz do odkrycia kart archiwum, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego. Każdy wybór graczy i każde wydarzenie w grze popchnie badaczy do przodu na ścieżce scenariusza i otworzy nowe możliwości osiągnięcia celu.