Obrazek gra planszowa Eliksir Mnożenia

26%

Cena nowej
39.95 PLN 29.90 PLN

Produkt dostępny od ręki
Dodaj do koszyka
 
Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: DHL (od 300 PLN)
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.90 PLN - InPost: paczkomat
17.00 PLN - Kurier: DHL
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
24.90 PLN - Kurier: UPS
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy dla zalogowanych do profilu
Liczba osób, które chcą mieć tą grę: 2
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla 2 osób

dla dzieci

edukacyjna

słowne i liczbowe

Kod producenta
5902650611832
Numer katalogowy
3995
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 7 lat
Liczba graczy
2 osób
Czas gry
od 15 do 20 min.
Rok premiery
2018
Rok wydania
2018
Autor
Julien Lamouche
Pudełko zawiera
60 kart (24 karty z zielonymi potworami, 36 kart z fioletowymi potworami)
instrukcja
Pudełko 14 x 21 x 4 cm
Pudełko wymiary
14 x 21 x 4 cm
Waga około
280 g
 

Po magicznej pracowni rozpierzchły się potwory: duże, mniejsze, kolorowe… Każdemu czarodziejowi zależy, by je złapać, ale najbardziej - żeby zrobić to szybciej niż przeciwnik!

Eliksirze mnożenia zwycięży ten z graczy, który jako pierwszy schwyta 5 potworów. Aby to zrobić, musi zebrać cyfry, które pomnożone przez siebie dadzą liczbę równą numerowi stwora, znajdującego się na polu drugiego uczestnika zabawy.

Wydaje się proste? Nie tak bardzo, jeśli weźmiemy pod uwagę, że z każdym ruchem będziemy sobie nawzajem przeszkadzali!

Na czym to polega?

Każdy z graczy ma na ręce komplet dwustronnych kart: na górze każdej z nich znajduje się potwór oznaczony liczbą, a na dole - eliksir z numerem. Zadaniem graczy jest wykładać karty w taki sposób, aby w ich części stołu znalazła się kombinacja cyfr-eliksirów, których iloczyn będzie równy numerowi jednego z potworów przeciwnika. Oznacza to, że każda wykładana przez nas karta ma dwie funkcje - dla nas narzędziem jest strona z eliksirem, natomiast dla przeciwnika ważne są potwory, które stanowią jego cel.

Zwycięża gracz, który jako pierwszy schwyta 5 potworów.

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie