Obrazek gra planszowa Loża Szyderców: Black

Cena nowej
119.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Azul (edycja polska)
139.90 PLN 175.00 PLN
Descent: Spadkobiercy Krwi
Brak
59.90 PLN 69.00 PLN
SCYTHE (edycja polska)
279.90 PLN 399.00 PLN
Sierra West (edycja polska)
Brak
99.90 PLN 199.90 PLN
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Loża Szyderców >>
Producent
Simple Solution
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

fantasy

imprezowe

karciane

PC i konsole

przygodowe (RPG)

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
eksploracyjne (Exploration)
elektronika (Electronic)
fantasy (Fantasy)
przygodowe (Adventure)
Kod producenta
5906874960011
Numer katalogowy
3746
Mechnika
ruch obszarowy (Area Movement)
zarządzanie losem (Push Your Luck)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polskie
Wiek
od 16 lat
Liczba graczy
od 3 do 12 osób
Czas gry
od 20 do 60 min.
Rok premiery
2017
Rok wydania
2020
Autor
Loża Szyderców
Nazwa oryginalna
Dark Tower
Ocena na BGG
6.84
Pozycja na BGG
2603
Poziom trudności
1.81 na 5
Pudełko zawiera
90 KART PYTAŃ;
400 KART ODPOWIEDZI;
10 KART SPECJALNYCH;
INSTRUKCJA.
Pudełko 10 x 25.5 x 7 cm
Pudełko wymiary
10 x 25.5 x 7 cm
Waga około
130 g
Loża Szyderców: Black
Loża Szyderców: Black samodzielna gra
119.90 PLN
Loża Szyderców: Candy
Loża Szyderców: Candy samodzielna gra
76.90 PLN 109.95 PLN
Loża Szyderców: White
Loża Szyderców: White samodzielna gra
82.90 PLN 109.95 PLN
Loża Szyderców: Lockdown
Loża Szyderców: Lockdown samodzielna gra, dodatek
85.90 PLN 119.95 PLN
Loża Szyderców: Dziarskie Dramy
19.90 PLN 39.95 PLN
Loża Szyderców: Wiejskie Sprawy
26.00 PLN 35.00 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

"Nie mieszaj czarnych z białymi"

Czarna Loża Szyderców to kolejna odsłona kultowej już imprezowej gry karcianej. Czym różni się od poprzednich wersji? Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że jedynie nowym, ciemnym opakowaniem.

Uczono Cię, że nie warto oceniać książki po okładce? W tym przypadku ta dewiza doprowadzi Cię donikąd. W Czarnej Loży zamknięto najczarniejsze demony, a oznacza to, że możesz się spodziewać… wszystkiego najgorszego. Znajdziesz w niej hasła, które przekraczają wszelkie normy - niekiedy nawet te dobrego smaku.

Uczciwie ostrzegamy - szyderca został na dobre spuszczony z łańcucha i trafił wprost do czarnego pudła. Tym samym gra przeznaczona jest jedynie dla najtwardszych zawodników.

Idea Loży pozostaje oczywiście ta sama. Korzystając z dostępnych kart, masz za zadanie udzielić jak najlepszej odpowiedzi na zadane pytania. Dla spragnionych nowości: 

  • nowa forma pytań,
  • nowe karty kolekcjonerskie.

Czym Loża Szyderców różni się od Cards Against Humanity?

  • Zasady - liberum veto!, czasoprzyspieszacz, why so serious?!
  • Rozgrywka - sędzia, który zmienia się co rundę i rozdziela punkty wg własnego uznania.
  • Karty - teksty są autorskie i dopasowane do polskiego kanonu humoru.
  • Idea - staramy się oderwać ludzi od komputerów nie tylko za sprawą naszej gry, ale i organizowanych przez nas eventów.

Opcjonalne tryby rozgrywki:

  • Why so serious? - Joker (sprytnie udający kartę odpowiedzi) rzucony przez gracza natychmiast zmienia zadane w danej rundzie pytanie. Odpowiedzi pozostałych uczestników, pomimo wykorzystanej karty akcji, pozostają takie same. Joker to siedlisko absurdu, ale i najlepszych kombinacji.
  • Liberum Veto - Sędzia nie pochwala Twojego poczucia humoru? Krzyknij: veto! Gracz, który nie zgadza się z werdyktem, ma jednorazowe prawo do zakwestionowania wyniku (kto pierwszy, ten lepszy – w każdej rozgrywce możliwe jest tylko jedno “veto”). W tej sytuacji pozostali gracze głosują pomiędzy dwiema spornymi odpowiedziami (dotychczas uznawanej za zwycięską i autorstwa wetującego). Wygrałeś? Dostajesz punkt! W przeciwnym razie tracisz punkt i prawo do kolejnego “veto”.
  • Czasoprzyspieszacz - Każda rozgrywka przeciąga się w nieskończoność z powodu niezdecydowania niektórych graczy? Powiedz: dość tego! Czasoprzyspieszacz zezwala sędziemu na rozpoczęcie głośnego odliczania do 9 w momencie, gdy otrzyma pierwszą odpowiedź. Gracz, który rzucił kartę po czasie, nie bierze udział w danej rozgrywce.