Obrazek gra planszowa Tajemnica Whitehall

-16%

Cena nowej
106.00 PLN 124.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 17

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Listy z Whitechapel
169.00 PLN 199.00 PLN
Listy z Whitechapel: Drogi szefie
99.90 PLN 129.95 PLN
Horror w Arkham: Ostatnia Godzina
109.90 PLN 149.95 PLN
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Listy z Whitechapel >>
Producent
Galakta
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

gangsterzy

kooperacyjne

przygodowe (RPG)

Kategorie świat
blefowanie (Bluffing)
dedukcyjne (Deduction)
kryminały (Murder/Mystery)
pamięciowe (Memory)
post-napoleońskie (Post-Napoleonic)
Kod producenta
5902259202127
Numer katalogowy
3649
Mechnika
gra zespołowa (Team-Based Game)
ruch z punktu do punktu (Point to Point Movement)
tajna jednostka (Secret Unit Deployment)
ukryty ruch (Hidden Movement)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 13 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 60 do 90 min.
Rok premiery
2017
Rok wydania
2017
Autor
Gabriele Mari, Gianluca Santopietro
Nazwa oryginalna
Whitehall Mystery
Ocena na BGG
7.58
Pozycja na BGG
659
Poziom trudności
2.14 na 5
Pudełko zawiera
plansza
zasłonka gracza
bloczek arkuszy ruchu
10 żetonów
4 plastikowe figurki
19 plastikowych znaczników
instrukcja
Pudełko 25.5 x 25.5 x 5 cm
Pudełko wymiary
25.5 x 25.5 x 5 cm
Waga około
600 g
Listy z Whitechapel
Listy z Whitechapel samodzielna gra
169.00 PLN 199.00 PLN
Tajemnica Whitehall
Tajemnica Whitehall samodzielna gra
106.00 PLN 124.95 PLN
Listy z Whitechapel: Drogi szefie
99.90 PLN 129.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Październik 1888 W czasie budowy nowego gmachu komendy Policji Miejskiej, znanej później jako Nowy Scotland Yard, w pobliżu Whitehall znaleziono ludzkie szczątki. Miesiąc wcześniej, we wrześniu, na błotnistym brzegu Tamizy odnaleziono odciętą prawą rękę. Na wolności grasuje morderca, zabawiający się rozrzucaniem po londyńskich ulicach części ciała martwej kobiety. Wygląda to jak makabryczna wersja poszukiwania skarbów. Tożsamość zarówno mordercy, jak i ofiary pozostają nieznane. Sprawa ta zostanie zapamiętana jako Tajemnica Whitehall.

Tajemnica Whitehall to doskonale dopracowana gra dedukcji i blefu, której akcja rozgrywa się w Londynie w czasach gdy po ulicach grasował Kuba Rozpruwacz.

Przeznaczona jest dla dwóch do czterech osób w wieku od 14 lat. Trzech londyńskich śledczych depcze po piętach seryjnemu mordercy, który zdaje się naśladować potworne wydarzenia z Whitechapel. W ciasnej sieci uliczek i przejść rozpoczyna się polowanie na nowego, tajemniczego zabójcę.

Choć Tajemnica Whitehall jest samodzielną grą, gracze mogą wykorzystać elementy z gry Listy z Whitechapel, by pomóc Rozpruwaczowi podłożyć fałszywe ślady lub wesprzeć śledczych posiłkami z dodatku Drogi szefie.

Dzięki takim zagraniom Tajemnica Whitehall jest wspaniałą grą zarówno dla nowych graczy, jak i wiernych fanów serii Listy z Whitechapel.