Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX: Duel

Cena nowej
59.00 PLN
Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność
 
Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
9.80 PLN - InPost: paczkomat
10.90 PLN - Paczka w RUCHu
16.90 PLN - Kurier: K-EX
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
24.90 PLN - Kurier: UPS
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy dla zalogowanych do profilu
Liczba osób, które chcą mieć tą grę: 1
Jest to samodzielna gra i dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla 2 osób

Postapo

strategiczne

Kategorie świat
walka (Fighting)
science fiction (Science Fiction)
Ocena na BGG
7.63 na 765 głosy
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! Duel
Kod producenta
5908310266282
Numer katalogowy
354
Mechaniki
sieć ruchu (Grid Movement)
zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hex-and-Counter)
partnerstwo (Partnerships)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 2 osób
Czas gry
od 30 do 60 min.
Rok premiery
2009
Rok wydania
2009
Autor
Michał Oracz
Pudełko zawiera
35 żetonów armii Vegas
35 żetonów armii Smart
znaczniki armii
znaczniki "przejęcia"
plansza dla 2 graczy
instrukcja
Pudełko 19 x 28 x 6.5 cm
Pudełko wymiary
19 x 28 x 6.5 cm
Waga około
580 g
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna gra
59.90 PLN 45.00 PLN
Neuroshima HEX: Duel
Neuroshima HEX: Duel samodzielna gra, dodatek
59.00 PLN
Neuroshima Hex - zabójca
6.00 PLN
Neuroshima HEX: Babel 13
58.00 PLN
Neuroshima HEX: Dancer
30.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Mephisto
25.00 PLN 24.00 PLN
Neuroshima HEX: Neodżungla
24.00 PLN
Neuroshima HEX: Nowy Jork
24.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash
25.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
30.00 PLN 24.00 PLN
Neuroshima HEX: Stalowa Policja
30.00 PLN 18.00 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Tereny zrujnowanej fabryki zdawały się być idealnym terenem na ukrycie transportu gambli, który Johny i jego przyjaciele podprowadzili dwa dni temu z samego centrum Vegas.  Wydawało się, że stare betonowe silosy były jedynymi świadkami, na szczęście niemymi, tego jak Johny parkował ciężarówką w jednym z magazynów.

Niestety, dla Johnego i jego kumpli, tak nie było. Zaterkotał karabin maszynowy, powietrze przecięły kule i nagle stara fabryka zamieniła się w ciasną pułapkę, z której nie ma wyjścia.  Grupa bandziorów z Vegas nie dała Johnemu żadnych złudzeń, to koniec. Kolejne ołowiane pociski pofrunęły w kierunku magazynu tnąc stare, pordzewiałe ściany.

A kiedy wydawało się, że stara fabryka zamieni się w grobowiec, i że już nic nie uratuje Johnemu skóry, stało się coś zupełnie nieprzewidywalnego. Betonowe chodniki eksplodowały. Spod ziemi ku żołnierzom z Vegas wystrzeliły pnącza myślących roślin. To było piekło. Johny już tego nie widział. Zemdlał. Tymczasem fabryka zamieniła się w pole brutalnej bitwy…

Duel jest drugim dodatkiem do gry Neuroshima HEX. Podobnie jak pierwszy z linii dodatków, Duel zawiera dwie nowe armie oraz coś specjalnego – tym razem jest to unikalna plansza przeznaczona do rozgrywek dla dwóch graczy. Duel jest zarazem samodzielną grą – do gry nie potrzeba posiadać Neuroshimy HEX.

Pierwszą z armii w dodatku jest Vegas, armia ludzi, którzy wychowali się w mieście hazardu. Jej cechą szczególną jest umiejętność kontroli nad ludźmi i maszynami wroga za pomocą specjalnych jednostek – Agitatorów.

Drugą armią w dodatku jest Smart, ruchliwa, siejąca strach armia pół maszyn, pół mutantów, której eksperymentalne hybrydy przewożone są na pola walki w szczelnych transorterach.

Unikalna plansza przeznaczona do rozgrywek dla dwóch graczy posiada nowe, specjalne reguły – na siedmiu jej polach znajdują się specjalne miejsca, tzw. Terminale, które uruchamiane za pomocą punktów energii potrafią przeważyć szalę zwycięstwa na stronę jednego z graczy.

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie