Obrazek gra planszowa Klask- magnetyczna gra zręcznościowa

Cena nowej
186.15 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: DHL (od 300 PLN)
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
9.90 PLN - InPost: paczkomat
15.90 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
35.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 8
Producent
Radosław Kieraś
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

imprezowe

rodzinne (familijne)

Zręcznościowe

Kategorie świat
zręcznościowa (Action / Dexterity)
w czasie rzeczywistym (Real-time)
Pozycja na BGG
367
Poziom trudności
1.05 na 5
Ocena na BGG
7.61 na 3243 głosy
Nazwa oryginalna
KLASK
Kod producenta
5906395350155
Numer katalogowy
3054
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
2 osób
Czas gry
od 10 do 15 min.
Rok premiery
2014
Rok wydania
2016
Autor
Mikkel Bertelsen
Pudełko zawiera
4 przeszkadzacze (w tym 1 zapasowy)
plansza Klask
2 magnetyczne dwuczęściowe sterówki (popychacz i trzymacz)
2 znaczniki punktów
2 kulki (w tym 1 zapasowa)
woreczek do przechowywania
instrukcja
Pudełko 37 x 49 x 15 cm
Pudełko wymiary
37 x 49 x 15 cm
Waga około
2.5 kg
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.
KLASK to magnetyczna gra zręcznościowa przypominająca piłkarzyki i Cymbergaj.

Kiedy tylko ktoś w towarzystwie powie: Zagramy w Klask? Jedno jest pewne – okrzykom radości, całej masie świetnej zabawy i... jękom z przegranej nie będzie końca!


NIE WIERZYCIE? POZNAJCIE GRĘ KLASK!

W grze Klask gracze sterują swoimi popychaczami za pomocą trzymaczy i uderzają w kulkę przesuwając ją po całej planszy. Nie ma podziału na tury gracza. Celem w grze jest umieszczenie kulki w bramce przeciwnika. Należy być jednak ostrożnym, aby nie stracić kontroli nad popychaczem lub, aby nie wpadł on do bramki gracza, ponieważ to przyniesie punkty przeciwnikowi.

Można używać kulki do poruszania przeszkadzaczy, jednak należy uważać – kiedy dwa przeszkadzacze przyczepią się do popychacza gracza, przeciwnik otrzyma 1 punkt. Osoba, która jako pierwsza zdobędzie 6 punktów, wygrywa!

Klask to:
Rywalizacja – tu nie ma znaczenia kto z kim gra: dzieci z rodzicami, dziewczyna z chłopakiem, paczka kumpli, koleżanki z pracy... Każda partia będzie równie zacięta.
Taktyka – strategiczne myślenie, właściwa taktyka i uważne obserwowanie każdego ruchu przeciwnika to podstawa w tej grze.
Zabawa – mimo całej masy rywalizacji i sporej ilości taktyki, Klask to przede wszystkim świetna zabawa, w której mottem przewodnim jest: Radość grania!

Klask to rewelacyjna gra magnetyczna dla 2 graczy

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Fioletowe Historie
39.00 PLN 33.15 PLN
Kosmiczni Piraci
59.00 PLN 19.90 PLN
Królestwo w Budowie: Nomadzi
79.00 PLN 68.00 PLN