Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)

24%

Cena nowej
30.00 PLN 23.00 PLN
Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność
 
Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
10.90 PLN - InPost: paczkomat
10.90 PLN - Paczka w RUCHu
10.90 PLN - Poczta Polska: list polecony ekonomiczny
11.50 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
16.90 PLN - InPost: kurier
16.90 PLN - Kurier: K-EX
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
24.90 PLN - Kurier: UPS
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy dla zalogowanych do profilu
Jest to samodzielna gra i dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima HEX 3.0 >>
Producent
Portal
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Postapo

Kategorie świat
dodatek do gry (Expansion for Base-game)
walka (Fighting)
science fiction (Science Fiction)
Ocena na BGG
7.78 na 215 głosy
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! Mephisto
Kod producenta
5902560380125
Numer katalogowy
3016
Mechaniki
zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hex-and-Counter)
partnerstwo (Partnerships)
eliminacja graczy (Player Elimination)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 20 do 30 min.
Edycja
3
Rok premiery
2010
Rok wydania
2016
Autor
Michał Herda, Michał Oracz
Pudełko zawiera
żetony armii Mephisto
instrukcja
Pudełko 10 x 13 x 2 cm
Pudełko wymiary
10 x 13 x 2 cm
Waga około
200 g
Neuroshima HEX 3.0
Neuroshima HEX 3.0 samodzielna gra
149.90 PLN 92.00 PLN
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0) samodzielna gra, dodatek
30.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX 3.0:Iron Gang Hexogłówki
19.95 PLN 16.90 PLN
Neuroshima HEX:  Vegas (edycja 3.0)
29.00 PLN 22.90 PLN
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
30.00 PLN 22.00 PLN
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)
30.00 PLN 24.00 PLN
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
30.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
30.00 PLN 21.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Zestaw Armijny do Neuroshimy HEX

Anomalie rodem z radioaktywnych lejów po bombie rodzą potworności, o których nie śniło się przedwojennym naukowcom. Mephisto to gigantyczny czerw, jedyna w swoim rodzaju synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla dobrze uzbrojonych sił ekspedycyjnych. Skażony krater kusi jako szlak na skróty i źródło zasobów, lecz nader często staje się dla przybyszów cmentarzyskiem. Wejście na terytorium monstrum oznacza bowiem zmagania na jego zasadach, z mrowiem pułapek i podstępów z dawna czekających na ofiarę. To jak walka z całą armią, a nie z pojedynczą istotą! 

Mephisto, zaprojektowany przez Michała Herdę jest już czwartym armypackiem. Jeśli zastanawiacie się jak może wyglądać armia zaprojektowana przez człowieka który stworzył Hexogłówki, to Mephisto jest dla was odpowiedzią. 

W przypadku Mephisto cały ciężar ofensywy tej armii dźwiga na sobie jej sztab. Podobnie jak w przypadku armii Dancer, ma on możliwość atakowania sztabów przeciwnika, jednak w całej armii nie znajdziemy żadnej jednostki która mogła by go w tym wyręczyć. 

Dodatkową siłę i skuteczność ataku sztabu zapewniają w armii Mephisto Wszczepy. Wszczepy są nowym rodzajem jednostki pozwalającym zapewnić Mephisto dodatkową siłę, inicjatywę, a czasem i dodatkowe akcje możliwe do wykonania na planszy. Wszczep Transmitera pozwala na wykonanie akcji Roszada, wszczep Ogona pozwoli odepchnąć jednostki przeciwnika. Dzięki Wszczepowi Szczęk będziemy mogli nawet wywołać bitwę nie mając żetonu bitwy na ręce. 

Jak silne może być Mephisto? Wyłożenie wszystkich wszczepów Szponów na planszę pozwoli Mephisto atakować z potworną siłą 5, a to wciąż nie jest kres jego możliwości. Tak ogromna siła połączona z umieszczonymi na planszy, praktycznie pozbawionymi możliwości obrony Wszczepami, stwarza na zupełnie nowe sytuacje i wymusza na graczu nowe podejście do strategii. 

Przed wami Mephisto. Ucierane na przestrzeni lat schematy zostaną złamane.

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie