Obrazek gra planszowa Wielka Księga Szaleństwa

Cena nowej
109.00 PLN
Produkt dostępny od ręki
Dodaj do koszyka
 
Cena w wypożyczalni
3.00 PLN / dzień

W wypożyczalni
Sprawdź listę

Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
8.80 PLN - InPost: paczkomat
8.99 PLN - Paczka w RUCHu
15.90 PLN - Kurier: K-EX
19.90 PLN - Kurier: UPS
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy
Liczba osób, które chcą mieć tą grę: 3
Producent
2 Pionki
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

kooperacyjne

przygodowe (RPG)

Kategorie świat
gra karciana (Card Game)
fantasy (Fantasy)
Pozycja na BGG
596
Ocena na BGG
7.17 na 2580 głosy
Nazwa oryginalna
The Big Book of Madness
Kod producenta
5903240069149
Numer katalogowy
2978
Mechaniki
kooperacja (Co-operative Play)
tworzenie talii (Deck / Pool Building)
zarządzanie ręką (Hand Management)
eliminacja graczy (Player Elimination)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 2 do 5 osób
Czas gry
od 60 do 90 min.
Rok premiery
2015
Rok wydania
2016
Autor
Maxime Rambourg
Pudełko 25.5 x 25.5 x 7 cm
Pudełko wymiary
25.5 x 25.5 x 7 cm
Waga około
1.05 kg
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Uczniowie pragną wiedzy!

Po roku jako adept szkoły magii jesteś niezadowolony. Podobnie jak grupka Twoich przyjaciół. Długie godziny przepisywaliście formuły i zaklęcia, ograniczając praktykę do minimum. Co za nonsens! Szkoła Magii bez czarowania? Rządni wiedzy poszliście tropem szkolnych plotek, jakoby w piwnicznej bibliotece była skryta tajemnicza księga. Podobno po jej przeczytaniu zyskuje się niesamowita moc! I chociaż profesorowie przestrzegali, że to nie jest dobra droga do zrozumienia magii, a na ten kto do niej zajrzy postrada zmysły... postanowiliście jej poszukać! W końcu co mogą wiedzieć belfrowie, karzący przepisywać książki. Pewnie bronią prawdziwej magii przed Wami... I oto jest! "Wielka Księga Szaleństwa" stawia Was przed trudnym zadaniem! Otóż tomisko, rzeczywiście jest przeklęte! Po jej odnalezieniu, gdy tylko uchyliliście pierwszą stronę, na świat zaczęły wychodzić potwory... z Waszej winy!


Oto kooperacyjna gra przygodowa- Wielka Księga Szaleństwa, przeznaczona dla 2 do 5 osób, w wieku co najmniej 12 lat. Gracze wcielają się w dociekliwych uczniów, próbujących powstrzymać kataklizm jaki wywołało przebudzenie przeklętej księgi. Przygotowując rozgrywkę ustalamy poziom trudności i wybieramy sobie postać. Każdy z adeptów ma swoje atuty (specjalne zdolności), więc po przemyślanym wyborze- rozkładamy resztę elementów według podpowiedzi instrukcji. Przez 6 rund z Wielka Księga Szaleństwa będą wyłaniały sie bestie miotające w nas klątwy- celem graczy będzie zminimalizowanie szkód wywoływanych przez potwory, oraz -o ile się uda- odesłanie ich na powrót na przeklęte stronice. Gra przebiega w turach, wykonywanych naprzemiennie. Każdy gracz wykonuje poszczególne fazy- Koncentracja, Faza Potwora, Akcja, Regeneracja. W pierwszej odnawiają nam się rzucone wcześniej zaklęcia. Podczas następnego etapu pojawia się potwór, miotając w nas klątwy! Reagujemy na nie w fazie akcji. Zagrywając karty Żywiołów z ręki by pokryć koszt- możemy się podjąć rzucenia czaru, nauki nowego zaklęcia, próby przełamania klątwy lub wyleczenia Kart Szaleństwa (którymi obdarzają nas bestie!). Zamykając swoją turę- regenerujemy się (dobieramy karty na rękę) i przekazujemy znacznik aktywnego gracza. Gra Wielka Księga Szaleństwa kończy się w momencie gdy pokonamy ostatniego potwora (zwycięstwo graczy), lub wszyscy oszaleją (porażka graczy).

Gotowi na pełną magii przygodę? "Wielka Księga Szaleństwa" to familijna gra kooperacyjna, w której musimy starać się wspólnymi siłami przegonić wywołane bestie i zamknąć przeklęty tom. Wykorzystując cały swój spryt, oraz zdolności wybranego adepta, manipulujemy pulą kart- albo my, albo potwory! Nie dajcie się zwariować i sprzątnijcie bałagan, który spowodowała "Wielka Księga Szaleństwa", albo jak się o tym wszystkim dowiedzą nauczyciele... kto wie, jaki szlaban grozi za takie wykroczenie! 

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Kanagawa PL
99.00 PLN 71.90 PLN
Blood Rage PL
319.00 PLN 239.00 PLN
Alchemicy (Alchemists)
159.00 PLN 106.90 PLN