Obrazek gra planszowa Pędzące Ślimaki

19%

Cena nowej
59.95 PLN 49.00 PLN

Produkt dostępny od ręki
Dodaj do koszyka
 
Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
10.90 PLN - InPost: paczkomat
10.90 PLN - Paczka w RUCHu
16.90 PLN - InPost: kurier
16.90 PLN - Kurier: K-EX
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
24.90 PLN - Kurier: UPS
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy dla zalogowanych do profilu
Liczba osób, które chcą mieć tą grę: 3
Producent
Egmont
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

kościane

Kategorie świat
zwierzęta (Animals)
gra dla dzieci (Children's Game)
kości (Dice)
wyścigi (Racing)
Pozycja na BGG
6161
Ocena na BGG
6.61 na 114 głosy
Nazwa oryginalna
Pędzące Ślimaki
Kod producenta
5908215006396
Numer katalogowy
2781
Mechaniki
losowy ruch (Roll / Spin and Move)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 6 lat
Liczba graczy
od 2 do 5 osób
Czas gry
od 15 do 25 min.
Rok premiery
2016
Rok wydania
2016
Autor
Reiner Knizia
Pudełko 20 x 20 x 5 cm
Pudełko wymiary
20 x 20 x 5 cm
Waga około
470 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Na jednej nodze do mety!

Trzecia odsłona kultowej serii gier dla dzieci. Czy "Pędzące Ślimaki" dorównają prędkości osiągniętej przez Jeże i Żółwie? Wydanie, grafiki i autor ten sam. Zasady inne, ale równie rodzinne i zapewniające taką samą ilość zabawy i dreszczyku! Więc ustawiamy "Pędzące Ślimaki" na mecie i ruszamy w dal!


Planszę rozkładamy na środku, a na starcie drewniane figurki zwierzątek. Każdy gracz dostaje kartę tajnej tożsamości. Przedstawia ona dwa ślimaki za które zapunktujemy na koniec wyścigu. Pierwszy gracz rzuca kostkami- kolory ich, odpowiadają kolorem pionkom. Następnie wybiera jedną i porusza danego Ślimaka o odpowiednią ilość oczek. Gdy na polu, na którym poruszany zwierzak kończy ruch, już ktoś stoi, należy go zepchnąć o jedno pole w tył! Gracz kierujący Ślimakiem otrzymuje za to jeden punkt. Kolejne "ekstra" punkty możemy otrzymać, jeśli zatrzymamy poruszanym pionkiem na polu Grzybka. Resztę niewykorzystanych kostek przekazujemy następnej osobie. Ona wybiera którym kolorem się poruszy i powtarza czynność. Gdy zabraknie kostek, gracz, który wziął ostatnią ma prawo wszystkie przerzucić! Proste? Gra "Pędzące Ślimaki" kończy się w momencie gdy, któreś zwierzątko przekroczy metę. Gracze odsłaniają swoje karty tożsamości i punktują za swoje ślimaki, w zależności od zajętej pozycji- 5 pkt. za pierwsze miejsce, 2 pkt. za drugie, 1pkt. za trzecie. Wyłaniamy zwycięzcę!

"Pędzące Ślimaki" już rządzą na torze wyścigowym! Biegaj po listkach, zatrzymuj się na grzybkach i nie daj się wyprzedzić! Ale to nie wszystkie niespodzianki jakie kryje gra Reinera Knizii- bardziej wymagający gracze mogą skorzystać z zawartych w instrukcji zasad gry alternatywnej, lub wykorzystać inny wariant punktowy!

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Simurgh PL
159.00 PLN 99.00 PLN
Escape: Illusions
129.00 PLN
Escape: Quest
109.00 PLN