Obrazek gra planszowa Eldritch Horror: Góry Szaleństwa
Galakta

-17%

Cena nowej
  209.90 PLN 249.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 209.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 11

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Kroko-loko
Brak
  32.00 PLN 44.90 PLN
Alias: Kobiety vs Mężczyźni
  85.90 PLN 119.95 PLN
Cyberpunk 2077. Tom 1. Trauma Team
Brak
  28.99 PLN 39.99 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Eldritch Horror >>
Producent
Galakta
Seria
Eldritch Horror
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

fantasy

horror

przygodowe (RPG)

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
fantasy (Fantasy)
horrory (Horror)
opowiadania (Novel-based)
przygodowe (Adventure)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Kod producenta
5902259200901
Numer katalogowy
2447
Mechanika
kooperacja (Cooperative Game)
odgrywanie ról (Role Playing)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
opowiadanie / narracja (Storytelling)
ruch z punktu do punktu (Point to Point Movement)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
wybieranie kart (Card Drafting)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 1 do 8 osób
Czas gry
od 160 do 190 min.
Rok premiery
2014
Rok wydania
2023
Autor
Nikki Valens
Nazwa oryginalna
Eldritch Horror: Mountains of Madness
Ocena na BGG
8.21
Poziom trudności
3.27 na 5
Pudełko zawiera
8 Arkuszy Badaczy
2 Arkusze Przedwiecznych
26 Kart Mitów
48 Karty Spotkań z Obszarów
64 Karty Spotkań Badawczych
6 Kart Spotkań w Innych Światach
6 Kart Spotkań Ekspedycyjnych
24 Karty Spotkań Specjalnych
14 Kart Tajemnic
12 Kart Przygód
6 Kart Preludium
8 Kart Artefaktów
16 Kart Zasobów
32 Karty Stanów
16 Kart Zaklęć
42 Karty Zasobów Unikatowych
4 Karty Opisu Rundy
22 Żetony Potworów
6 Żetonów Wskazówek
8 Żetonów Skupienia
6 Żetonów Bram
1 Żeton Przygody
1 Żeton Tajemnicy
8 Plastikowych Podstawek
1 Plansza
1 Instrukcja
Pudełko 29.5 x 29.5 x 7.5 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 29.5 x 7.5 cm
Waga około
1.3 kg
Eldritch Horror: Pod Piramidami
  166.90 PLN 199.95 PLN
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza
  272.90 PLN 319.90 PLN
Eldritch Horror:  Widma Carcosy
  118.90 PLN 139.95 PLN
Eldritch Horror: Góry Szaleństwa
  209.90 PLN 249.90 PLN
Eldritch Horror: Krainy snów
  166.90 PLN 199.95 PLN
Eldritch Horror: Maski Nyarlathotepa
  212.90 PLN 249.95 PLN
Eldritch Horror: Miasta w gruzach
  119.90 PLN 129.90 PLN
Eldritch Horror: Tajemnicze Ruiny
  119.90 PLN 139.90 PLN
Eldritch Horror: Zaginiona Wiedza
  119.90 PLN 139.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Wyrusz na wyprawę wraz z profesorem Williamem Dyer’em!

Ekspedycja Uniwersytetu Miskatonic postanowiła zbadać odległą, skutą lodem Antarktydę. Nawet w najśmielszych snach nie przewidzieli co odkryją! Przekroczyli „Góry Szaleństwa”! Jest to dodatek do przygodowej gry kooperacyjnej inspirowanej prozą H. P. Lovecrafta „Eldritch Horror: Przedwieczna Groza”.

Wraz z mroźnym klimatem, rozszerzenie wprowadza do gry nową planszę- Antarktydę. Naukowcy z Arkham przez przypadek zakłócili sen pradawnych Panów Ziemi- Starszych Istot. Teraz te budzą się i chcą ponownie podporządkować sobie świat! Tylko współpracując gracze mogą zapobiec zagładzie. Czy wystarczy im zimnej krwi? Czy pogrążą się w obłędzie? „Eldritch Horror: Przedwieczna Groza. Góry Szaleństwa” stawiają przed uczestnikami bardzo wysoko postawioną poprzeczkę. Unikatowe karty tajemnic, mroczne stany, oraz przerażające spotkania nie zostaną bez wpływu na zdrowie psychiczne (i fizyczne) badaczy! Tym bardziej, że rozszerzenie pozwala zmierzyć się z nieznanymi dotąd Przedwiecznymi!

Co zagnało naukowców tak daleko? Skąd mogli wiedzieć, że „Góry Szaleństwa” miały być nienaruszalną granicą. Przetrwamy? Otóż nie cała nadzieja stracona- ośmiu nowych badaczy (w tym sam profesor William Dyer!) spróbuje zapobiec zagładzie! Wzbogacane zostają również talie magicznych przedmiotów i zaklęć. Może „Eldritch Horror: Przedwieczna Groza” zostanie zwyciężona!