Obrazek gra planszowa Sztuka Wojny

Cena nowej
79.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: DHL (od 300 PLN)
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
9.90 PLN - InPost: paczkomat
15.90 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
35.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1
Producent
Fox Games
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

Daleki Wschód

dla 2 osób

strategiczne

Kategorie świat
starożytność (Ancient)
Pozycja na BGG
1090
Poziom trudności
2.1 na 5
Ocena na BGG
7.06 na 1906 głosy
Nazwa oryginalna
Sun Tzu
Kod producenta
5907078169767
Numer katalogowy
1994
Mechaniki
kontrola obszarów (Area Control / Area Influence)
ruch po obszarach (Area Movement)
symultaniczny wybór (Simultaneous Action Selection)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
2 osób
Czas gry
od 25 do 30 min.
Rok premiery
2005
Rok wydania
2014
Autor
Al Newman
Pudełko zawiera
1 plansza
40 kart akcji
10 kart generałów
5 kart wydarzeń
10 wskaźników punktów
1 znacznik punktów (srebrna figurka)
1 znacznik rund (złota figurka)
42 figurki oddziałów wojska
instrukcja
Pudełko 26 x 26 x 6 cm
Pudełko wymiary
26 x 26 x 6 cm
Waga około
750 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

„Zwyciężą Ci, którzy wiedzą kiedy walczyć, a kiedy nie” !

Szukasz prostej gry taktycznej? Dobrze trafiłeś! Oto „Sztuka Wojny” dwuosobowy popis strategiczny, zajmujący nie więcej niż 15-20 minut. Proste zasady (nie pozbawiające gry „głębi”), eleganckie wykonanie i grafiki w chińskim klimacie sprawiają, że warto się nad tytułem pochylić.

Celem gry „Sztuka Wojny” jest zdobycie 9 punktów, za dominacje nad poszczególnymi prowincjami. Jak to zrobić? Zagrywając karty, podczas tury „planowania”. Obaj gracze jednocześnie, próbując przechytrzyć przeciwnika i przewidując jego ruchy, podejmują decyzje, o którą część planszy warto zawalczyć. Kładą odpowiednią kartę w miejscu prowincji. W drugiej części tury, gracze porównują zagrane karty. Generał z wyższym wynikiem wprowadza do wygranej prowincji swoje wojska (w liczbie równej różnicy obu kart). Uwaga! Niektóre karty wracają nam „na rękę”, inne nie. Dlatego warto przemyśleć ruchy, obserwować przeciwnika, a przede wszystkim przygotować odpowiednią taktykę- w zależności od wylosowanych na początku gry „Sztuka Wojny” żetonów punktacji. Może być tak, że w pierwszych rundach prowincje będą więcej warte- co zaogni stosunki już na początku partii. A może się zdarzyć tak, że dopiero pod koniec gry, gdy żołnierze są już zmęczeni, pojawi się najbardziej wartościowe terytorium.

Proste? Zasady proste jak najbardziej- zrozumiałe nawet dla młodych fanów gier strategicznych. Natomiast przewidzenie ruchów przeciwnika, wnioskowanie po zagranych już kartach i obserwacja planszy- to już jest prawdziwa „Sztuka Wojny”. Ponad to, sama gra oferuje warianty zaawansowane- wprowadzające figurki generałów i opcję posiłków!

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie