-26%
„Bang!” w zupełnie nowej odsłonie!
Klimat dzikiego zachodu, tajne tożsamości i wszystko co najlepsze w klasycznej grze „Bang!” zostało teraz wydane w wersji kościanej. Zasady pozostają proste, cel gry bez zmian, natomiast mała zmiana mechaniki sprawia, że gra jest dużo szybsza!
Rozpoczynając grę „Bang!- gra kościana” rozdajemy każdemu uczestnikowi po jednej karcie postaci (jest ich sporo, więc każda partia będzie wyglądała troszeczkę inaczej), oraz tajną kartę tożsamości- stróża prawa, bandytę i renegata. Na środku stołu umieszczamy znaczniki strzał Indian. Szeryf i jego pomocnik wygrają jeśli wyeliminują z gry Banitów i vice versa. Renegat natomiast może zdecydować komu pomaga i jego cel gry zmienia się w zależności od strony którą wybierze. Jeśli wszyscy zapoznali się ze swoimi kartami tożsamości, Szeryf odsłania swoją kartę, otrzymuje 2 dodatkowe żetony życia i jako pierwszy wykonuje swoją turę. Przebieg gry „Bang!- gra kościana” polega na rzucie kośćmi. W zależności co wypadnie- takie akcje możemy podjąć- np. strzał na odległość „jednego bądź dwóch graczy” (zadaje ranę wybranej osobie). Jeśli wypadnie Piwo, gracz może uleczyć jedno z posiadanych obrażeń sobie, lub innemu uczestnikowi gry. Jeśli gracz otrzyma Strzałę Indian, pobiera ją z puli na środku. Jeśli skończą się pula, każdy z graczy otrzymuje tyle ran ile ma strzał i oddaje znaczniki na środek stołu. Jeśli wypadną trzy znaczniki karabinu, wszyscy gracze (poza tym który strzela) otrzymują jedną ranę, dodatkowo strzelający może odrzucić znaczniki Indian. Ostatnim symbolem jest dynamit- nie można go przerzucać (pozostałe kostki można przerzucać do dwóch razy). Jeśli wypadną trzy dynamity gracz traci jedno życie i na tym kończy się jego tura.
Proste i bardzo dynamiczne! „Bang!- gra kościana” to obowiązkowa pozycja dla każdego fana klasycznej wersji gry! Ponadto sprawi dużo radości, każdemu planszówkowiczowi, który lubi rozgrywki pełne interakcji (negatywnej) i dedukcji!