Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 2.5)

Cena nowej
24.00 PLN
Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność
 
Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
10.90 PLN - InPost: paczkomat
10.90 PLN - Paczka w RUCHu
10.90 PLN - Poczta Polska: list polecony ekonomiczny
11.50 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
16.90 PLN - InPost: kurier
16.90 PLN - Kurier: K-EX
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
24.90 PLN - Kurier: UPS
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy dla zalogowanych do profilu
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Postapo

Kod producenta
5908310266534
Numer katalogowy
1838
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Pudełko 10 x 13 x 2 cm
Pudełko wymiary
10 x 13 x 2 cm
Waga około
200 g
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna gra
59.90 PLN 46.00 PLN
Neuroshima HEX: Babel 13
58.00 PLN
Neuroshima HEX: Dancer
30.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Mephisto
25.00 PLN 24.00 PLN
Neuroshima HEX: Neodżungla
24.00 PLN
Neuroshima HEX: Nowy Jork
24.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash
25.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
30.00 PLN 24.00 PLN
Neuroshima HEX: Stalowa Policja
30.00 PLN 18.00 PLN
 

Niegdyś piękny krajobraz z rzeką, teraz ściekowy odpływ, pełen toksyn i trucizn Molocha, nazywany przez świat Strefą Śmierci. Oto „Missisipi” dodatkowa armia do popularnej postapokaliptycznej gry „Neuroshima Hex”. Radioaktywne odpady unoszące się w powietrzu niosą zgubę każdemu nieostrożnemu. Mieszkańcy Missisipi przywykli już do noszenia szczelnych płaszczów przeciwdeszczowych i masek przeciwgazowych. Wyglądają upiornie. Ale jak sprawdzą się na planszy?

Sztab Missisipi posiada zdolność odpychania pojedynczej jednostki przeciwnika- co do tej pory w Neuroshimie Hex się nie zdarzało! Armia złożona jest przede wszystkim z dużej ilości jednostek atakujących wręcz, oraz kilku dystansowych. Ciekawą jednostką Missisipi jest Truciciel- jednostka, która podczas ataku zatruwa przeciwników. Teraz jeśli ktoś zagra żeton bitwy, jednostki zatrute otrzymują tyle ran ile żetonów trucizny się na nich znajduje- działa nawet na Sztab!

Dobrze się zastanów zanim w Neuroshimie Hex wyzwiesz armię Missisipi na pojedynek! Stosunkowo mała ilość żetonów natychmiastowych, odbija sobie jakością posiadanych- zasłona dymna obraca wrogie jednostki według uznania gracza, snajper zadaje obrażenia dowolnej jednostce na planszy! Pamiętaj, zachowaj dystans- lepiej nie zachorować na przypadłość Missisipi!

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie