Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)

-21%

Cena nowej
29.00 PLN 23.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny od ręki
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: DHL (od 300 PLN)
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
9.90 PLN - InPost: paczkomat
15.90 PLN - Kurier: DHL
15.90 PLN - Poczta Polska: list polecony ekonomiczny
18.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
24.90 PLN - Kurier: UPS
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima HEX 3.0 >>
Producent
Portal
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Postapo

Kategorie świat
dodatek do gry (Expansion for Base-game)
walka (Fighting)
science fiction (Science Fiction)
Poziom trudności
2.71 na 5
Ocena na BGG
7.76 na 256 głosy
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! Neojungle
Kod producenta
5902560380767
Numer katalogowy
1690
Mechaniki
zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hex-and-Counter)
eliminacja graczy (Player Elimination)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 60 min.
Rok premiery
2012
Rok wydania
2017
Autor
Michał Oracz
Pudełko zawiera
35 żetonów Neodżungli
6 znaczników ran
3 znacznik sieci
2 znaczniki jadu
2 znaczniki Neodżungli
zapasowe żetony i znaczniki
instrukcja
woreczek strunowy
Pudełko 10 x 13 x 2 cm
Pudełko wymiary
10 x 13 x 2 cm
Waga około
100 g
Neuroshima HEX 3.0
Neuroshima HEX 3.0 samodzielna gra
149.90 PLN 92.00 PLN
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0) samodzielna gra, dodatek
30.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX 3.0:Iron Gang Hexogłówki
19.95 PLN 16.90 PLN
Neuroshima HEX:  Vegas (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
30.00 PLN 22.00 PLN
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)
30.00 PLN 22.00 PLN
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
29.00 PLN 22.00 PLN
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
30.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
30.00 PLN 20.00 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą. 

Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macieży jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami. 

Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne. 

UWAGA: Armia Neodżungli poprzednio wchodziła w skład dodatku Babel 13, który już nie będzie dodrukowywany.

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Basilica
79.00 PLN 59.00 PLN
Lords of Waterdeep
189.00 PLN 176.00 PLN