Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX 3.0

36%

Cena nowej
149.90 PLN 96.00 PLN

Produkt dostępny od ręki
Dodaj do koszyka
 
Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: DHL (od 300 PLN)
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.90 PLN - InPost: paczkomat
17.00 PLN - Kurier: DHL
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
24.90 PLN - Kurier: UPS
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy dla zalogowanych do profilu
Liczba osób, które chcą mieć tą grę: 20
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Neuroshima HEX 3.0 >>
Producent
Portal
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

Postapo

strategiczne

Kategorie świat
walka (Fighting)
science fiction (Science Fiction)
Pozycja na BGG
216
Poziom trudności
2.61 na 5
Ocena na BGG
7.42 na 11582 głosy
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! 3.0
Kod producenta
5908310266459
Numer katalogowy
1439
Mechaniki
zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hex-and-Counter)
eliminacja graczy (Player Elimination)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 45 do 90 min.
Rok premiery
2006
Rok wydania
2013
Autor
Michał Oracz
Pudełko zawiera
plansza
140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)
instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi
Pudełko 30 x 30 x 7 cm
Pudełko wymiary
30 x 30 x 7 cm
Waga około
1.39 kg
Neuroshima HEX 3.0
Neuroshima HEX 3.0 samodzielna gra
149.90 PLN 96.00 PLN
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0) samodzielna gra, dodatek
30.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX 3.0:Iron Gang Hexogłówki
19.95 PLN 16.90 PLN
Neuroshima HEX:  Vegas (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
30.00 PLN 22.00 PLN
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)
30.00 PLN 22.00 PLN
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
29.00 PLN 22.00 PLN
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
30.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
30.00 PLN 20.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Świat na kolanach!

Po 30-letniej wojnie, Stany Zjednoczone są jałowym, zniszczonym pustkowiem, a na północy zagnieździł się sprawca wszystkiego- Moloch. Oto trzecia odsłona kultowej gry Neuroshima Hex, osadzonej w postapokaliptycznym klimacie, odtwarzającej desperacką walkę ludzi o przetrwanie!

Rozpoczynając rozgrywkę, planszę ustawiamy na środku, a gracze wybierają stronę konfliktu. W podstawowej wersji Neuroshimy Hex do dyspozycji mamy cztery frakcje: Molocha- ciężkozbrojne maszyny; Posterunek- ostatnią zorganizowaną armie ludzi; Hegemonię- zrzeszone gangi; oraz Borgo- bandę mutantów. Po dokonaniu wyboru uczestnicy otrzymują 35 żetonów armii, ustawiają swój Sztab w dowolnym miejscy na planszy i rozpoczynamy. W turze gracz dociąga do trzech żetonów, mając możliwość zagrania dwóch, lub odrzucenia. Żetony dzielą się na trzy rodzaje. Są to jednostki- zadające obrażenia wręcz, bądź dystansowo i moduły- podnoszące cechy wojowników, leczące rany. Trzecim rodzajem są żetony natychmiastowe- dające efekt w momencie zagrania. Np. żeton „Snajper” pozwala ściągnąć z pola jednostkę przeciwnika, bez konieczności wywoływania bitwy. Bardzo ważnym żetonem natychmiastowym jest sama „Bitwa”. Po zagraniu go rozpatrywane są efekty z planszy według kolejności inicjatywy- najpierw te z 3, potem malejąco. Poszczególne części bitwy nazywane są sekwencjami. Jeśli jakaś jednostka została zabita zdejmuje się ją z planszy dopiero pod koniec danej sekwencji. Celem gry jest zniszczenie Sztabu przeciwnika- więc mądre rozmieszczenie jednostek jest kluczową sprawą w Neuroshimie Hex!

Dynamiczna, klimatyczna, porządnie wydana, z nową grafiką, chociaż to wciąż ta sama, kultowa gra planszowa! Neuroshima Hex 3.0 oferuje zredagowaną, klarowną instrukcje, karty referencyjne (znacznie ułatwiające wprowadzenie nowych graczy), oraz niespodziankę- Hexogłówki! Zbiór 55 zagadek logicznych dla jednego gracza. Uwaga! Mimo, iż w pudełku znajdują się 4 armie, Neuroshima Hex jest przystosowana do rozgrywek na 5-6 graczy! Dzięki wydaniu armii dodatkowych, bitwy stają się jeszcze bardziej emocjonujące! Wybierz swoją armię i zniszcz wrogi Sztab z Neuroshimą Hex 3.0!

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie

CV
79.00 PLN 62.00 PLN
Kingsburg
149.00 PLN
Czarne historie 6
30.60 PLN
Ami
64.00 PLN