Obrazek gra planszowa Zamęt. Rebelia kontra Imperium
MUDUKO

-16%

Cena nowej
  49.99 PLN 59.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 49.99 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
14.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Zamęt. Rebelia kontra Imperium Zamęt. Rebelia kontra Imperium Zamęt. Rebelia kontra Imperium

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Thorgal. Tom 7. Gwiezdne dziecko
Brak
  25.00 PLN 34.99 PLN
Wyprawa do El Dorado: Demony Dżungli
  52.90 PLN 84.90 PLN
Lochy i Kwoki
  59.95 PLN
Producent
MUDUKO
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla 2 osób

strategiczne

Kod producenta
5904262957933
Numer katalogowy
10139
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 2 do 2 osób
Czas gry
od 20 do 25 min.
Rok wydania
2025
Autor
Brendan Hansen
Pudełko zawiera
24 karty Rebelii
11 kart misji
2 karty pomocy
1 znacznik obszaru działań
5 znaczników dystryktów
4 żetony mocy Imperium
Pudełko 12.5 x 18 x 4 cm
Pudełko wymiary
12.5 x 18 x 4 cm
Waga około
337 g
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Niewielu pamięta, kiedy rozpoczęły się rządy Imperium, a niektórzy twierdzą, że nigdy się one nie skończą, bo wszelki opór to mrzonka. Nikt jednak nie przygotowywał się do buntu tak pieczołowicie jak Rebelia – jej członkowie w tajemnicy układali plany, gromadzili informacje i zasiewali w poszczególnych dystryktach ziarna anarchii. Jednakże Imperium dysponuje miażdżącą przewagą i zamierza stłumić powstanie z pełną mocą.

Co rozwija:

  • rywalizację,
  • strategię,
  • taktykę.

Główne atuty:

  • proste zasady połączone z głębią rozrywki
  • wciągająca gra dwuosobowa
  • ciekawa, asymetryczna walka
  • klimatyczna oprawa wizualna

Ekspresowa wersja zasad:

  1. Rebelia wybiera dwa sąsiadujące ze sobą dystrykty, oznaczając je znacznikiem obszaru działań. Gracz Rebelii kładzie ten znacznik pomiędzy wybranymi dystryktami.
  2. Rebelia wybiera trzy karty z ręki i kładzie je przed znacznikiem obszaru działań. Dwie z nich musi zagrać ukryte (rewersem do góry), a jedną ujawnioną (awersem do góry).
  3. Imperium broni dystryktu i przeprowadza teraz dwie akcje. Najpierw wybiera jeden z żetonów mocy i wykonuje jego akcję, odwracając go na zużytą stronę; a następnie powtarza powyższe kroki z drugim, wciąż dostępnym żetonem mocy.
  4. Rebelia decyduje, gdzie przydzieli pozostałe karty, wciąż znajdujące się przed znacznikiem obszaru działań.
  5. Koniec rundy: Rebelia sprawdza, czy udało jej się wyzwolić dystrykty. Jeśli wszystkie żetony mocy Imperium są odwrócone na zużytą stronę, Imperium odwraca je na dostępną stronę. Rebelia dobiera z talii trzy nowe karty na rękę.