Obrazek gra planszowa Węże i drabiny. Klasyczne gry na drogę

-20%

Cena nowej
16.00 PLN 19.99 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
11.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Super Farmer Deluxe
Brak
62.90 PLN 89.00 PLN
Rój (Hive) Kieszonkowy
Brak
69.90 PLN 99.95 PLN
Chińczyk. Klasyczne gry na drogę
Brak
16.00 PLN 19.99 PLN
Mniam, Mniam
35.90 PLN 69.90 PLN
Producent
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

klasyczne

kości

podróżne

zwierzęta

Kategorie świat
kościane (Dice)
media (Movies / TV / Radio theme)
zwierząta (Animals)
Kod producenta
8590228042675
Numer katalogowy
5630
Mechnika
ruch po polach (Grid Movement)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
rzuć / obróć i ruszaj (Roll / Spin and Move)
siatka kwadratowa (Square Grid)
wyścigi (Race)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 4 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 15 do 30 min.
Rok wydania
2019
Autor
(Uncredited)
Nazwa oryginalna
Chutes and Ladders
Ocena na BGG
2.86
Pozycja na BGG
21165
Poziom trudności
1.02 na 5
Pudełko zawiera
1 plansza
1 wskazówka losująca
8 pionków
Pudełko 14.5 x 20 x 4.5 cm
Pudełko wymiary
14.5 x 20 x 4.5 cm
Waga około
100 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Po wprowadzeniu pionka na pole startowe z czerwoną strzałką gracz przesuwa się o tyle pól, ile pokaże wskazówka. Kierunek przemieszczania się po planszy wyznaczają liczby. Jeśli pionek zatrzyma się na polu, na którym jest dolny koniec drabiny, wspina się na jej górny koniec i w ten sposób skraca sobie drogę do mety. Jeśli pionek zatrzyma się na polu z głową węża, zjeżdża po ciele węża w dół i schodzi na pole z czubkiem jego ogona. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze w dokładny sposób do pola mety.