Obrazek gra planszowa Węże i drabiny. Klasyczne gry na drogę

-20%

Cena nowej
16.00 PLN 19.99 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Chińczyk. Klasyczne gry na drogę
Brak
16.00 PLN 19.99 PLN
Mniam, Mniam
35.90 PLN 69.90 PLN
Super Farmer: Rancho
Brak
66.00 PLN 89.95 PLN
Producent
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

klasyczne

kości

podróżne

zwierzęta

Kategorie świat
kościane (Dice)
media (Movies / TV / Radio theme)
zwierząta (Animals)
Kod producenta
8590228042675
Numer katalogowy
5630
Mechnika
ruch po polach (Grid Movement)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
rzuć / obróć i ruszaj (Roll / Spin and Move)
siatka kwadratowa (Square Grid)
wyścigi (Race)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 4 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 15 do 30 min.
Rok wydania
2019
Autor
(Uncredited)
Nazwa oryginalna
Chutes and Ladders
Ocena na BGG
2.86
Pozycja na BGG
21165
Poziom trudności
1.02 na 5
Pudełko zawiera
1 plansza
1 wskazówka losująca
8 pionków
Pudełko 14.5 x 20 x 4.5 cm
Pudełko wymiary
14.5 x 20 x 4.5 cm
Waga około
100 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Po wprowadzeniu pionka na pole startowe z czerwoną strzałką gracz przesuwa się o tyle pól, ile pokaże wskazówka. Kierunek przemieszczania się po planszy wyznaczają liczby. Jeśli pionek zatrzyma się na polu, na którym jest dolny koniec drabiny, wspina się na jej górny koniec i w ten sposób skraca sobie drogę do mety. Jeśli pionek zatrzyma się na polu z głową węża, zjeżdża po ciele węża w dół i schodzi na pole z czubkiem jego ogona. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze w dokładny sposób do pola mety.