Obrazek gra planszowa Wampir: Maskarada - Wendeta!
Galakta

-16%

Cena nowej
  118.90 PLN 139.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 118.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
16.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 4

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Wampir: Maskarada >>
Producent
Galakta
Seria
Wampir: Maskarada
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

horror

karciane

Kategorie świat
blefowanie (Bluffing)
horrory (Horror)
karciane (Card Game)
Kod producenta
5902259206019
Numer katalogowy
6366
Mechanika
budowanie puli zasobów (Deck, Bag, and Pool Building)
licytacja (Auction/Bidding)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
przewaga w obszarze (Area Majority / Influence)
zabieranie (negatywna interakcja) (Take That)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 3 do 6 osób
Czas gry
od 30 do 30 min.
Rok premiery
2020
Rok wydania
2020
Autor
Charlie Cleveland
Nazwa oryginalna
Vampire: The Masquerade – Vendetta
Ocena na BGG
7.34
Pozycja na BGG
3155
Poziom trudności
2.62 na 5
Pudełko 25.5 x 25.5 x 7.5 cm
Pudełko wymiary
25.5 x 25.5 x 7.5 cm
Waga około
1.25 kg
Wampir: Maskarada - Dziedzictwo (+ pakiet resetujący)
  319.00 PLN 339.90 PLN
Wampir: Maskarada - Wendeta!
  118.90 PLN 139.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

ŚWIAT MROKU

Gra Wampir: Maskarada – Wendeta jest osadzona w Świecie Mroku. Jest to świat podobny do naszego, lecz przedstawiony przez pryzmat tego, co mroczne i nadprzyrodzone. Gdy nieświadomi niczego ludzie smacznie śpią, krwiożercze wampiry grasują, posilając się ludzką krwią dla podtrzymania swych nieumarłych żywotów. Na przestrzeni lat ci mistrzowie łowów (lub Spokrewnieni, jak sami siebie określają) stworzyli neofeudalną społeczność, opartą na więzach krwi i wzajemnych zależnościach. Według podań Spokrewnionych, pierwszym wampirem był Kain, który za zabicie swego brata, Abla, został skazany na wieczne przekleństwo unikania słońca i żywienia się ludzką krwią. Legenda głosi, że z czasem Kain stworzył trójkę potomków, którzy następnie przekazali tę potworną klątwę dalej, do trzeciego pokolenia wampirów. Działo się to jeszcze przed Potopem – niektórzy twierdzą, że wywołały go właśnie ich grzechy. Ci, którzy przetrwali, nazwani zostali Przedpotopowcami i stali się protoplastami współczesnych klanów (jak mówią o sobie ich potomkowie). Krew każdego z Przedpotopowców wciąż krąży w żyłach ich potomków, będąc źródłem ich mocy i słabości, a być może nawet ich zachowań i przekonań.