Obrazek gra planszowa Ubongo (edycja polska)

-22%

Cena nowej
86.00 PLN 109.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
19.90 PLN - Kurier: DHL
29.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Ubongo (edycja polska) Ubongo (edycja polska) Ubongo (edycja polska)
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 7

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Azul (edycja polska)
169.90 PLN 229.95 PLN
Flamecraft (edycja polska)
Brak
122.95 PLN 169.95 PLN
Dixit (nowa edycja)
109.00 PLN 139.95 PLN
Ubongo Junior 3D
100.00 PLN 149.99 PLN
Producent
Egmont
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

logiczne

rodzinne (familijne)

Kategorie świat
czasu rzeczywistego (Real-time)
puzzle (Puzzle)
Kod producenta
5908215009236
Numer katalogowy
2335
Mechnika
budowanie wzorców (Pattern Building)
pokrycie siatki (Grid Coverage)
zbieranie zestawów (Set Collection)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 25 do 25 min.
Rok premiery
2003
Rok wydania
2021
Autor
Grzegorz Rejchtman
Nazwa oryginalna
Ubongo
Ocena na BGG
6.70
Pozycja na BGG
1175
Poziom trudności
1.52 na 5
Pudełko zawiera
plansza
12 żetonów dla każdego gracza
36 dwustronnych plansz z łamigłówkami
klepsydra
4 plastikowe pionki
72 plastikowe klejnoty w sześciu kolorach
kostka
instrukcja
Pudełko 29.5 x 29.5 x 7.5 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 29.5 x 7.5 cm
Waga około
1.4 kg
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Plansza tej gry składa się z sześciu rzędów. W każdym rzędzie ustawia się dwanaście klejnotów (w kilku kolorach). Każdy z graczy umieszcza swój pionek przed jednym z tych rzędów.

Każdy z graczy otrzymuje kartę, na której znajduje się kształt składający się z kilku pól. Dostaje także dwanaście żetonów składających się z 2, 3, 4 lub 5 pól ułożonych w jakiś kształt. Za pomocą rzutu kością każdemu z graczy przydziela się trzy lub cztery żetony, za pomocą których ma wypełnić kształt ze swojej karty.

W kolejnym etapie gracze starają się rozwiązać własne "łamigłówki". Czas wyścigu mierzony jest za pomocą klepsydry. Rezultat tego wyścigu określa bieg rozgrywki na głównej planszy.

Gracz, który jako pierwszy rozwiązał w wyznaczonym czasie swą łamigłówkę, może przesunąć swój pionek o trzy miejsca, gracz który był drugi przesuwa się o dwa miejsca, zaś trzeci gracz może przesunąć się tylko o jedno miejsce. Gracze mogą zabrać dwa klejnoty od przodu rzędu w którym znajduje się ich pionek, a więc o im więcej miejsc się przesuniesz, tym większą kontrolę będziesz mieć nad zbieranymi klejnotami.

Po zebraniu klejnotów każdy z graczy otrzymuje nową kartę z nową łamigłówką do rozwiązania i rozpoczyna się nowa runda. W sumie rozgrywa się dziewięć rund.

Zwycięzcą gry zostaje ten uczestnik, który zebrał najwięcej klejnotów w jednym kolorze.