- Producent
- Fishbone Games
- Dział
gry planszowe
- Kategorie sklep
-
strategiczne
- Kategorie świat
- walka (Fighting)
science Fiction (Science Fiction)
- Pozycja na BGG
-
1817
- Poziom trudności
-
2.41 na 5
- Ocena na BGG
-
6.94 na 1540 głosy
- Nazwa oryginalna
- Tiny Epic Mechs
- Kod producenta
- 5907653841200
- Numer katalogowy
- 5601
- Mechaniki
- planowanie ruchu (Action Queue)
kontrola obszarów (Area Majority / Influence)
sieć ruchu (Grid Movement)
plansza modułowa (Modular Board)
--------- (Programmed Movement)
papier, kamień, nożyce (Rock-Paper-Scissors)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
wzajemne zniszczenie (Take That)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
- Wydanie
-
- Instrukcja
-
- Wiek
-
od 14
lat
- Liczba graczy
-
od 1 do 4
osób
- Czas gry
-
od 30 do 60
min.
- Rok premiery
-
4 figurki ITEMeeples®
4 pancerze wspomagane ITEMeeples®
megamech ITEMeeples®
32 wymienne modele broni
8 kart pilota
4 karty gracza
karta punktacji
karta rundy
karta megamecha
21 płytek stref °
32 karty broni°
36 kart programu°
46 drewnianych żetonów
książeczka z zasadami
- Autor
-
Scott Almes
- Pudełko wymiary
- 12 x 18 x 4 cm
- Waga około
- 380 g
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.
Małe pudełko z wielkim wnętrzem!
Tiny Epic: MECHS to gra przedstawiająca walki na arenie, w której gracze wcielają się w doskonale wyszkolonych pilotów mechów. Podczas sześciu rund walczą ze sobą w trybie każdy na każdego. Seria Tiny Epic cechuje się specjalnie zaprojektowanymi pudełkami i komponentami, tak aby gry mieściły się w plecaku, jednocześnie nie odbiegając swoją zawartością od gier pakowanych w pudełka standardowej wielkości.
Jest rok 3030. Technologia zdominowała przemysł rozrywkowy. Rzeczywistość, niegdyś określana jako wirtualna, stała się nową codziennością, a sporty dawniej goszczące na płaskich ekranach, wkroczyły w trzeci wymiar na światową skalę. Najpopularniejsze z tych rozrywek są doskonałym przykładem dzisiejszego stanu ewolucji, łączącej atletyzm z maszynerią. Wysoko, na dachach Centrali AughTechu, mieści się Arena Walk, z której transmisje za pośrednictwem neuralnetu docierają do setek milionów widzów. Rozgrywają się tam niezwykłe spektakle zwane M.E.C.H.: Mechaniczna Ekstraliga Cybernetycznych Herosów.