Obrazek gra planszowa Squadro

-34%

Cena nowej
86.00 PLN 129.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Pylos
Brak
94.00 PLN 129.95 PLN
Quarto Mini
Brak
61.00 PLN 75.00 PLN
Little Big Fish
Brak
49.90 PLN 89.95 PLN
Arkana Miłości: Talia Romantyczna
Brak
29.90 PLN 39.95 PLN
Producent
Gigamic
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla 2 osób

logiczne

Kategorie świat
logiczne (Abstract Strategy)
Kod producenta
3421271317418
Numer katalogowy
4889
Mechnika
ruch po polach (Grid Movement)
Wydanie
międzynarodowe
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
2 osób
Czas gry
od 15 do 25 min.
Rok premiery
2018
Rok wydania
2018
Autor
Adrián Jiménez Pascual
Nazwa oryginalna
Squadro
Ocena na BGG
6.51
Pozycja na BGG
7453
Poziom trudności
1.33 na 5
Pudełko zawiera
drewniana plansza do gry
10 drewnianych pionów
woreczek
instrukcja
Pudełko 27 x 27 x 6 cm
Pudełko wymiary
27 x 27 x 6 cm
Waga około
1.32 kg
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.

Kiedy pion przeszedł całą planszę i dotarł do przeciwnej strony, od razu się odwraca (tak aby był skierowany w stronę swojej linii startowej) i zatrzymuje się, nawet jeśli zostały mu jeszcze punkty ruchu. Od tej pory, liczbę pól jakie będzie pokonywał, określa liczba kropek przy polu, na którym został obrócony.

Jeśli podczas ruchu, pion gracza mija jeden lub więcej pionów przeciwnika, zatrzymuje się na pierwszym wolnym polu za nimi. Tam kończy swój ruch, nawet jeśli zostały mu jeszcze punkty ruchu. Piony, które zostały w ten sposób ominięte, wracają na krawędź planszy. Gracz, który jako pierwszy przeprowadzi cztery z pięciu swoich pionów na drugą stronę planszy i z powrotem - wygrywa!