Obrazek gra planszowa Samotnik (w metalowej puszce)

-13%

Cena nowej
29.90 PLN 34.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Smart - Zwierzaki na wsi
86.90 PLN 119.95 PLN
IQ Fitness - Szyfry
34.90 PLN 44.99 PLN
Producent
G3
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla 1 osoby

logiczne

Kategorie świat
logiczne (Abstract Strategy)
Kod producenta
4001504512316
Numer katalogowy
5982
Mechnika
ruch z punktu do punktu (Point to Point Movement)
Wydanie
międzynarodowe
Instrukcja
polska
Wiek
od 6 lat
Liczba graczy
1 osób
Czas gry
od 15 do 20 min.
Rok premiery
1687
Rok wydania
2010
Autor
(Uncredited)
Nazwa oryginalna
Solitaire
Ocena na BGG
4.39
Pozycja na BGG
21125
Poziom trudności
1.52 na 5
Pudełko 11.5 x 18.5 x 4 cm
Pudełko wymiary
11.5 x 18.5 x 4 cm
Waga około
380 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Samotnik to tak naprawdę łamigłówka. Na 33 kwadratowych polach usytuowanych na planie krzyża rozkładamy 32 pionki. Zadanie polega na takim przemieszczaniu pionków, aby na końcu został tylko jeden.

Włóż pionki do dziurek umieszczonych na planszy. Tylko środkowa dziurka pozostaje pusta. Jeżeli tuż za pionkiem jest wolne miejsce, wtedy inny pionek może go przeskoczyć. Po takim ruchu oba mogą zostać usunięte z planszy. Nie wolno przeskakiwać pionkami po przekątnej. Celem gry jest usunięcie z planszy wszystkich pionków (może pozostać tylko jeden).

Można wykonać tylko ruch jednego rodzaju. Pionek może przeskoczyć inny pionek w poziomie lub pionie i zająć puste miejsce za nim. Pionek przeskakiwany zostaje usunięty z planszy. Żaden inny ruch nie jest możliwy – ani przesuwanie na sąsiednie pola, ani bicie pionów po skosie, ani przeskakiwanie więcej niż jednego pionka w jednym skoku.