Obrazek gra planszowa Rycerze i zamki

Cena nowej
14.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Marvel Champions: The Card Game
209.90 PLN 249.95 PLN
Ekspresłówka
31.00 PLN 39.95 PLN
Lisek Urwisek
51.90 PLN 74.95 PLN
Budowa Zamku
Brak
27.00 PLN
Producent
Egmont
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

karciane

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
blefowanie (Bluffing)
karciane (Card Game)
Średniowiecze (Medieval)
Kod producenta
5908215004699
Numer katalogowy
1778
Mechnika
równoczesny wybór akcji (Simultaneous Action Selection)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 6 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 15 do 20 min.
Rok premiery
2014
Rok wydania
2014
Autor
Grzegorz Nawara
Nazwa oryginalna
Rycerze i Zamki
Ocena na BGG
5.58
Pozycja na BGG
17214
Poziom trudności
1.60 na 5
Pudełko 12.5 x 19.5 x 4 cm
Pudełko wymiary
12.5 x 19.5 x 4 cm
Waga około
155 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Wyślij swoich rycerzy i zdobądź najwięcej zamków z prostą grą „Rycerze i Zamki”! Średniowieczni rycerze, smoki, zamki i mieczyk to praktycznie cała zawartość pudełeczka, a spodoba się wszystkim chłopakom rozpoczynającym przygodę z grami planszowymi i karcianymi.

Proste zasady. Każdy z uczestników gry „Rycerze i Zamki” otrzymuje talię takich samych kart (różniących się kolorami). Płytki z zamkami układamy w zakryty stosik, wierzchnią odkładamy do pudełka (bez podglądania), a najmłodszy gracz otrzymuje kartonowy mieczyk. Z początkiem rundy odsłaniamy jeden zamek ze stosu i kładziemy go na środku (będzie to drewniana, ceglana lub kamienna konstrukcja). Gracze muszą się o ten zamek pojedynkować. Wykładają przed sobą dwie zakryte karty, a kiedy już wszyscy dokonają wyboru, odsłaniamy je. Te same karty (czyli np. smoki u dwóch graczy) znoszą się- te karty odkłada się na stos kart odrzuconych. Z pozostałych wybieramy tę o najwyższym numerze. To właśnie ona podbiła zamek, a kartonik z nim (i punktami) ląduje u właściciela najmocniejszej karty. W razie remisu, wygrywa posiadacz mieczyka. Teraz odsłaniamy kolejny zamek i próbujemy go zdobyć. Mieczyk (po każdej turze) ląduje u posiadacza najniższej liczby punktów.

„Rycerze i Zamki” to przygoda dla 2 do 6 graczy, w bardzo niskiej cenie! Przekonaj się ile emocji może wnieść w życie małych rycerzy ta prosta i przyjemna gra planszowa!