Obrazek gra planszowa Podwodne Miasta: Ed. Kom. (PM+NO+Minidod)
Portal

-26%

Cena nowej
  399.90 PLN 539.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 399.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 3

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Rok w Lesie: Wiewiórka i gawron
  52.90 PLN 79.99 PLN
Obsydian. Komiks paragrafowy
  25.00 PLN 49.99 PLN
HelvetiQ Fly Home
  59.90 PLN 64.99 PLN
Producent
Portal
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

ekonomiczne

morze

Kod producenta
5902560389029
Numer katalogowy
8784
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Pudełko 23 x 32.4 x 14.5 cm
Pudełko wymiary
23 x 32.4 x 14.5 cm
Waga około
3.12 kg
 

Podwodne Miasta Edycja Kompletna

Podstawka + Rozszerzenie + Mini Dodatek

Na ratunek ludzkości

Gwałtownie rosnąca liczba przeludnionych metropolii uzmysłowiła ludzkości, że czas na nowe rozwiązania. Kolonizacja Marsa wprawdzie wydaje się możliwa ...ale dopiero za kilkadziesiąt lat. Do tego czasu światu pozostała tylko jedna droga na to, aby pomieścić stale rosnącą populację - zbudować miasta pod powierzchnią morza. To jest Twoje zadanie. Farmy alg dostarczą żywności, odsalarnie zaopatrzą w wodę, a laboratoria opracują technologie niezbędne do realizacji tego ambitnego projektu. 

Cel gry

W grze Podwodne Miasta gracze kierują rozwojem własnych podwodnych państw. Zaczynając od pobliskiej Metropolii zbudują pod powierzchnią wody sieć podwodnych Miast połączonych Tunelami, a wokół nich postawią infrastrukturę - Farmy alg, Odsalarnie wody i Laboratoria - w których pracować będą ich mieszkańcy wytwarzając niezbędne surowce. Tylko umiejętne zarządzanie pracownikami zapewni wysoką efektywność prac.  

  • 3 ery

Rozgrywka w Podziemnych Miastach podzielona jest na 3 ery, z których każda zakończona jest fazą produkcji. W każdej erze używana jest inna talia kart dostosowana do etapu rozgrywki.

  • Wyjątkowa mechanika

Tura gracza polega na wyborze wolnego pola akcji i zagraniu karty. Jeśli kolor karty i akcji jest taki sam, gracz oprócz akcji otrzymuje korzyści z karty. 

  • 220 różnych kart!

Karty występują w 3 kolorach. Mogą dawać natychmiastowe bonusy, stałe umiejętności, indywidualne akcje, pasywny dochód lub specjalne możliwości punktowania na koniec gry.

  • Tryb solo

Gra posiada tryb jednoosobowy, który dzięki wyjątkowo prostemu zarządzaniu pozwala graczowi dobrze się skupić na własnej strategii.

  • Tunele

Rozwijaj sieć Tuneli, aby zdobywać nowe tereny pod budowę Miast, połączyć się z nadmorskimi Metropoliami oraz generować dochód pasywny w fazie produkcji.

  • Miasta

Buduj Miasta, aby zlokalizować przy nich kolejne Farmy, Laboratoria i Odsalarnie. W fazie produkcji Miasta wymagają wyżywienia, ale na koniec gry są ważnym źródłem punktów.

  • Infrastruktura

Przy Miastach stawiaj Farmy, Laboratoria i Odsalarnie. Stawiając dwie takie same ulepszone fabryki przy jednym Mieście, otrzymasz dużo większą produkcję na koniec każdej ery.

  • Metropolie

Połącz swoją sieć Tuneli z nabrzeżnymi Metropoliami, aby zyskać unikatowe bonusy oraz indywidualne sposoby punktowania na koniec gry. 

Podwodne Miasta: Nowe Odkrycia 

Co nowego

Dodatek do gry wnosi rozgrywkę na nowy poziom wizualny i strategiczny. To pozycja obowiązkowa dla każdego fana gier euro. Podwodne Miasta zawierający trójwarstwowe planszetki gracza wraz z nowymi mapami, 52 nowe karty, kafle zielonych Metropolii, nowych asymetrycznych Prywatnych Asystentów, karty asymetrycznego startu oraz moduł Muzeum.  

Zawartość:

  • 3-warstwowe planszetki

Zastąp zwykłe planszetki gracza z gry podstawowej wygodnymi 3-warstwowymi planszetkami. W pudełku znajdziesz też 4 zupełnie nowe planszetki oferujące nowe okazje strategiczne.

  • Zielone Metropolie

10 zielonych Metropolii z unikatowymi premiami nadaje grze nowej głębi.

  • Aż 52 nowe karty

Wtasuj je do talii z gry podstawowej, aby jeszcze bardziej urozmacić rozgrywkę.

  • Asymetryczny start

Kafle początkowych zasobów umożliwiają graczom rozpoczęcie gry z już rozwiniętym miastem i skrócenie rozgrywki o jedną rundę.

  • Nowi Asystenci

Dzięki kartom nowych Osobistych Asystentów o zróżnicowanych zdolnościach, każdy gracz korzysta z unikatowej przewagi nad innymi.

  • Muzeum

Dodatkowa plansza Muzeum umożliwia zdobywanie dodatkowego prestiżu, dzięki wkładowi każdego państwa w budowę międzynarodowego muzeum.