Obrazek gra planszowa Play Mind (Master Mind): Wersja Podróżna

-15%

Cena nowej
29.90 PLN 35.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
19.90 PLN - Poczta Polska: list polecony ekonomiczny
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Bambusowe mini gry: Kółko i Krzyżyk
Brak
14.90 PLN 19.95 PLN
Match: Król Lew
Brak
72.00 PLN 99.90 PLN
Rój (Hive) Kieszonkowy
Brak
69.90 PLN 99.95 PLN
Producent
G3
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla 2 osób

logiczne

podróżne

Kategorie świat
dedukcyjne (Deduction)
puzzle (Puzzle)
Kod producenta
8422878711253
Numer katalogowy
3892
Mechnika
rozpoznawanie wzorców (Pattern Recognition)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 7 lat
Liczba graczy
2 osób
Czas gry
od 15 do 25 min.
Rok premiery
1972
Rok wydania
2017
Autor
Mordecai Meirowitz
Nazwa oryginalna
Ultimate Mastermind
Ocena na BGG
5.95
Pozycja na BGG
6551
Poziom trudności
2.27 na 5
Pudełko zawiera
plansza do gry
kołki do tworzenia kombinacji (8 różnych kolorów)
białe i czarne kołki do odkodowania
instrukcja
Pudełko 16 x 21 x 3 cm
Pudełko wymiary
16 x 21 x 3 cm
Waga około
170 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Gracze na zmianę wcielają się w rolę kodującego i odgadującego. Kodujący wybiera pięć kołków w dowolnej kombinacji spośród ośmiu dostępnych kolorów. W tajemnicy przed przeciwnikiem umieszcza je w specjalnych otworach, ustalając ukryty kod. Odgadujący ma dziewięć prób na rozszyfrowanie kodu. W każdej próbie, umieszcza kołeczki na planszy w kombinacji, która wydaje mu się najbardziej zbliżoną do oryginału. Jeżeli mu się nie uda – przegrywa. 

Kodujący za pomocą białych i czarnych kołków, informuje odgadującego o poprawności proponowanych kombinacji. Odgadujący, dysponuje więc 
z próby na próbę większym zasobem informacji, pozwalającym mu na rozwikłanie zagadki. Po odgadnięciu układu, gracze zamieniają się rolami.