Obrazek gra planszowa Pionierzy + karty promo

-28%

Cena nowej
  28.90 PLN 39.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 28.90 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
13.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
22.90 PLN - Kurier: DHL
29.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 2

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Everdell: Święto Lata (edycja polska)
  109.90 PLN 149.95 PLN
Domek: Słoneczna 156
Brak
  56.90 PLN 69.95 PLN
Star Wars: Zewnętrzne Rubieże
  252.90 PLN 299.95 PLN
Producent
Lucky Duck Games
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

karciane

Kategorie świat
budowa miasta (City Building)
drukuj i graj (Print & Play)
dziki zachód (American West)
karciane (Card Game)
Kod producenta
787790626992
Numer katalogowy
6342
Mechnika
kontrakty (Contracts)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
warstwy (Layering)
wybieranie kart (Card Drafting)
zbieranie zestawów (Set Collection)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 2 osób
Czas gry
od 15 do 15 min.
Rok premiery
2017
Rok wydania
2020
Autor
Steven Aramini
Nazwa oryginalna
Circle the Wagons
Ocena na BGG
7.17
Pozycja na BGG
1102
Poziom trudności
1.63 na 5
Pudełko zawiera
18 kart terytoriów/zadań
notes
Pudełko 9.5 x 13 x 3 cm
Pudełko wymiary
9.5 x 13 x 3 cm
Waga około
130 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Poczuj gorączkę złota!

Pionierzy to dwuosobowa gra karciana o zasiedlaniu Dzikiego Zachodu. Gracze układają przed sobą karty terenów, tworząc jak największe obszary pustyń, równin, gór czy prerii. Starają się przy tym realizować specjalne zadania. W każdej grze używa się 3 z 18 zadań, co daje ponad 800 kombinacji punktacji.

W swojej turze gracz może dobrać kolejną kartę z kręgu lub pominąć kilka kart, by wziąć tę wybraną. Wszystkie przeskoczone karty trafiają do przeciwnika, więc trzeba wyważyć, co się opłaca dobrać dla siebie, a co ewentualnie można oddać przeciwnikowi. Dobrane karty gracze układają przed sobą, tworząc krainę Dzikiego Zachodu. Punkty zdobywa się za największe obszary danego rodzaju oraz za specjalne zadania. W każdej grze używa się 3 z 18 zadań, co daje bardzo ciekawe i unikalne połączenia - do zwycięstwa nigdy nie prowadzi ta sama droga.