-9%
Na jednej nodze do mety!
Trzecia odsłona kultowej serii gier dla dzieci. Czy "Pędzące Ślimaki" dorównają prędkości osiągniętej przez Jeże i Żółwie? Wydanie, grafiki i autor ten sam. Zasady inne, ale równie rodzinne i zapewniające taką samą ilość zabawy i dreszczyku! Więc ustawiamy "Pędzące Ślimaki" na mecie i ruszamy w dal!
Planszę rozkładamy na środku, a na starcie drewniane figurki zwierzątek. Każdy gracz dostaje kartę tajnej tożsamości. Przedstawia ona dwa ślimaki za które zapunktujemy na koniec wyścigu. Pierwszy gracz rzuca kostkami- kolory ich, odpowiadają kolorem pionkom. Następnie wybiera jedną i porusza danego Ślimaka o odpowiednią ilość oczek. Gdy na polu, na którym poruszany zwierzak kończy ruch, już ktoś stoi, należy go zepchnąć o jedno pole w tył! Gracz kierujący Ślimakiem otrzymuje za to jeden punkt. Kolejne "ekstra" punkty możemy otrzymać, jeśli zatrzymamy poruszanym pionkiem na polu Grzybka. Resztę niewykorzystanych kostek przekazujemy następnej osobie. Ona wybiera którym kolorem się poruszy i powtarza czynność. Gdy zabraknie kostek, gracz, który wziął ostatnią ma prawo wszystkie przerzucić! Proste? Gra "Pędzące Ślimaki" kończy się w momencie gdy, któreś zwierzątko przekroczy metę. Gracze odsłaniają swoje karty tożsamości i punktują za swoje ślimaki, w zależności od zajętej pozycji- 5 pkt. za pierwsze miejsce, 2 pkt. za drugie, 1pkt. za trzecie. Wyłaniamy zwycięzcę!
"Pędzące Ślimaki" już rządzą na torze wyścigowym! Biegaj po listkach, zatrzymuj się na grzybkach i nie daj się wyprzedzić! Ale to nie wszystkie niespodzianki jakie kryje gra Reinera Knizii- bardziej wymagający gracze mogą skorzystać z zawartych w instrukcji zasad gry alternatywnej, lub wykorzystać inny wariant punktowy!