Obrazek gra planszowa NMBR 9 (edycja europejska)
G3

-27%

Cena nowej
  79.90 PLN 109.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 79.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 3

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Kroniki Zamku Avel: Skarby Bohatera
Brak
  7.50 PLN 7.95 PLN
Zwierzaki żądne władzy
Brak
  69.90 PLN 89.95 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii NMBR 9 >>
Producent
G3
Seria
NMBR 9
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

logiczne

rodzinne (familijne)

Kategorie świat
liczbowe (Number)
logiczne (Abstract Strategy)
puzzle (Puzzle)
Kod producenta
4011898041712
Numer katalogowy
3797
Mechanika
bingo (Bingo)
budowanie wzorców (Pattern Building)
równoczesny wybór akcji (Simultaneous Action Selection)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
warstwy (Layering)
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 15 do 25 min.
Rok premiery
2017
Rok wydania
2024
Autor
Peter Wichmann
Nazwa oryginalna
NMBR 9
Ocena na BGG
6.91
Pozycja na BGG
894
Poziom trudności
1.22 na 5
Pudełko zawiera
80 kafelków z cyframi
20 kart z cyframi
instrukcja
Pudełko 19 x 27.5 x 7.5 cm
Pudełko wymiary
19 x 27.5 x 7.5 cm
Waga około
670 g
NMBR 9 (edycja europejska)
  79.90 PLN 109.00 PLN
NMBR 9++ (edycja europejska)
  58.90 PLN 69.90 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Gra NMBR9 zawiera dwadzieścia kart o numeracji 0-9 (każda cyfra po dwie sztuki) oraz 80 płytek z tymi samymi cyframi od 0-9. Każda płytka składa się z kwadratów, które tworzą pewien kształt. Po potasowaniu talii odkrywamy pierwszą kartę. Następnie każdy gracz bierze płytkę z tym samym numerem i umieszcza ją przed sobą budując obszar z płytek.

Z każdą kolejną dociągniętą kartą, gracze pobierają odpowiednią płytkę i dokładają ją do swojego obszaru. Nowa płytka musi dotykać co najmniej jednej innej płytki, na tym samym poziomie i wzdłuż jednej strony kwadratu. Płytka może być również umieszczona na górze poprzednio ułożonych płytek, w taki sposób aby żadna z jej fragmentów nie wystawała poza wcześniej zbudowany obszar, może ona leżeć na dwóch lub więcej płytkach. Każda kolejna płytka na wyższym poziomie musi dotykać pierwszej umieszczonej wyżej płytki, znajdować się na dwóch lub więcej płytkach niższego poziomu oraz nie może wystawać żadną częścią poza zabudowany obszar.

Gdy talia dobierania skończy się, gracze przechodzą do podliczania punktów. Płytka na najniższym poziomie (zerowym) jest warta 0 punktów, płytka na 1 poziomie jest warta tyle punktów, ile wskazuje na niej cyfra. Płytka na 2 poziomie to dwukrotność cyfry na płytce, itd. Wygrywa ten, kto zdobył najwięcej punktów.