Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
Portal

-28%

Cena nowej
  28.90 PLN 39.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 28.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 3

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Wehikuł czasu i inne opowieści
  49.99 PLN 69.99 PLN
CzuCzu Układam Pociągi 5+
Brak
  57.00 PLN 89.90 PLN
Smart Games. Gwiezdna Ucieczka
Brak
  69.90 PLN 89.95 PLN
Red7 (edycja polska)
Brak
  34.90 PLN 45.00 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima HEX 3.0 >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima HEX 3.0
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

postapo

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
fantastyczno naukowe (Science Fiction)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Kod producenta
5902560380101
Numer katalogowy
3015
Mechanika
eliminacja gracza (Player Elimination)
gra zespołowa (Team-Based Game)
heksy (Hexagon Grid)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 30 min.
Edycja
3
Rok premiery
2012
Rok wydania
2021
Autor
Rustan H
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! 3.0: Dancer
Ocena na BGG
7.52
Poziom trudności
2.50 na 5
Pudełko zawiera
żetony armii Dancera
instrukcja
Pudełko 10 x 13 x 2 cm
Pudełko wymiary
10 x 13 x 2 cm
Waga około
200 g
Neuroshima HEX 3.0
Neuroshima HEX 3.0 samodzielna
  114.99 PLN 159.95 PLN
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX 3.0: Desert Tribes
  29.99 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX:  Vegas (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Beasts (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Gildia kupców
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Stalowa Policja (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Troglodyci (edycja 3.0)
  28.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Przypadek zrodził nowe zagrożenie!

 Zrozpaczony sytuacją Posterunek sięgną po ostateczną broń- naukę. Wykorzystując pozostałości wiedzy starego świata, oraz najtęższe umysły pozostałe przy życiu starali się stworzyć Superżołnierza. Niestety niespodziewany atak Molocha na laboratorium uwolnił obiekty badań sprowadzając na świat kolejne nieszczęście. Teraz „Dancer” oszalały prototyp superżołnierza, przemierza zniszczone Stany Zjednoczone „Neuroshimy Hex”, niszcząc każdą spotkaną istotę.

Zupełna nowość- autorstwa jednego z fanów. Niezwykle wymagająca armia „Dancer” to drugi armypack do gry planszowej „Neuroshima Hex”. Co w niej nowego? Otóż „Dancer” to nie jest regularna armia. To zaledwie trzy sztaby. Żadnej jednostki, same żetony działania. Duża mobilność i mała, acz śmiercionośna siła rażenia. Armia wymaga nowego podejścia, niesamowitego skupienia i zgrania.

„Dancer” to gwarantowana satysfakcja przy zwycięskiej partii i naprawdę wymagająca odmiana. Jakie śmiertelne zagrożenie czaiło się w laboratorium? Czemu eksperymentu nie powtórzono? Czy celem ataku Molocha byli naukowcy? Czy uwolnienie Obiektów?