Obrazek gra fabularna Neuroshima 1.5: Ruiny
Portal

-40%

Cena nowej
  21.00 PLN 35.00 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 21.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
16.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG 06)
Brak
  14.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
Brak
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
Brak
  24.00 PLN 35.00 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Seria
Neuroshima
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

dodatki

Kod producenta
9788395409592
Numer katalogowy
6104
Liczba stron
128
Okładka
miękka
Wydanie
polskie
Rok premiery
2020
Rok wydania
2020
Pudełko 16 x 23 x 1 cm
Pudełko wymiary
16 x 23 x 1 cm
Waga około
250 g
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna
  37.00 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
  19.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
  255.90 PLN 349.95 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
  136.90 PLN 199.95 PLN
Neuroshima 1.5: Mistrz Gry^2
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Maszyny (RPG. 13)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
  13.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Miami
  25.00 PLN 39.95 PLN
Neuroshima 1.5: Nowy Jork
  26.00 PLN 37.00 PLN
Neuroshima 1.5: Piraci
  27.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Prawo i ołów (RPG. 18)
  16.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny
  21.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Suplement
  24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
  24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG 06)
  14.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zaginione Miasto
  15.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
  29.90 PLN 39.95 PLN
 

Opinia graczy jest zgodna – ten dodatek miał wyjść jako pierwszy.

W środku dużo dobrego i sporo niezbędnego: 4 dodatkowe pochodzenia z miejsc bardziej niepozornych, niż taki Nowy Jork czy Teksas, plus otwarte drzwiczki do tworzenia innych „mniejszych” pochodzeń. Księga Szczura, reguły walki w ruinach, reguły wydobywania wiedzy z przedwojennych książek, filmów itp., artykuł o rozpadaniu się świata po upadku cywilizacji, rozdział o zagrożeniach podczas eksploracji ruin. I w rolach głównych – GLIZDA, czyli wielki i bardzo sprytny silnik reguł, generatorów, katalogów i opisów, który zamienia bezbarwne szare po prostu ruiny w konkretne cuda wianki., w dodatku pełne gambli. Samograj dla graczy, pomocnik MG – dwa w jednym. Do tego detykowana profesja Przepatrywacza i jeszcze więcej dobrego. Stron 128,, choć ostatnie rozdziały lecą, już czcionką mini.