Obrazek gra planszowa Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)

-24%

Cena nowej
30.00 PLN 23.00 PLN
Rabat 0 %

Dodaj do koszyka
Produkt dostępny od ręki

Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: DHL (od 300 PLN)
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
11.40 PLN - InPost: paczkomat
15.90 PLN - Kurier: DHL
15.90 PLN - Poczta Polska: list polecony ekonomiczny
18.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
24.90 PLN - Kurier: UPS
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima HEX 3.0 >>
Powiązane:
Producent
Portal
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dodatki

Postapo

Kategorie świat
dodatek do gry (Expansion for Base-game)
walka (Fighting)
science fiction (Science Fiction)
Poziom trudności
3 na 5
Ocena na BGG
7.94 na 212 głosy
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! Smart
Kod producenta
5908310266589
Numer katalogowy
1997
Mechaniki
zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hex-and-Counter)
eliminacja graczy (Player Elimination)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 40 min.
Edycja
1
Rok premiery
2014
Rok wydania
2014
Autor
Michał Oracz
Pudełko zawiera
35 żetonów armii
znaczniki ran, frakcji, sieci
woreczek strunowy
instrukcja
Pudełko 10 x 13 x 2 cm
Pudełko wymiary
10 x 13 x 2 cm
Waga około
120 g
Neuroshima HEX 3.0
Neuroshima HEX 3.0 samodzielna gra
149.90 PLN 94.00 PLN
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0) samodzielna gra, dodatek
30.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX 3.0:Iron Gang Hexogłówki
19.95 PLN 16.90 PLN
Neuroshima HEX:  Vegas (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
30.00 PLN 22.00 PLN
Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)
30.00 PLN 22.00 PLN
Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
29.00 PLN 22.00 PLN
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
29.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
30.00 PLN 23.00 PLN
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
30.00 PLN 20.00 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.

Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie