Obrazek gra planszowa Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha

-32%

Cena nowej
239.90 PLN 349.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 7

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Neuroshima HEX 3.0
89.90 PLN 149.90 PLN
SCYTHE (edycja polska)
279.90 PLN 399.00 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
136.90 PLN 199.95 PLN
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

postapo

strategiczne

Kategorie świat
bitewniaki (Fighting)
fantastyczno naukowe (Science Fiction)
puzzle (Puzzle)
Kod producenta
5902560383638
Numer katalogowy
6215
Mechnika
eliminacja gracza (Player Elimination)
gra zespołowa (Team-Based Game)
heksy (Hexagon Grid)
linia wzroku (Line of Sight)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
przewaga w obszarze (Area Majority / Influence)
ruch po polach (Grid Movement)
układanie kafli/kafelków (Tile Placement)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
zarządzanie ręką (Hand Management)
znajomości (Connections)
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 45 do 90 min.
Rok premiery
2006
Rok wydania
2021
Autor
Michał Oracz
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! 3.0
Ocena na BGG
7.41
Pozycja na BGG
290
Poziom trudności
2.62 na 5
Pudełko zawiera
Różnice względem wersji zwykłej:
Duże pudło (31x31x10 cm) z nową okładką
Dwuwarstwowa plansza z nową grafiką
Znaczniki punktów życia Sztabu dla wszystkich armii
Planszetki dla wszystkich frakcji
Plastikowa wypraska dla wszystkich armii
Kampania opowiadająca o początkach Molocha
Nowe ilustracje jednostek armii
FAQ w broszurce
Pudełko 31 x 31 x 10 cm
Pudełko wymiary
31 x 31 x 10 cm
Waga około
2 kg
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna gra
46.00 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
31.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
Neuroshima 1.5: Bohater ^2 samodzielna gra
29.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
Neuroshima 1.5: Bohater ^3 samodzielna gra
29.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza samodzielna gra
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
239.90 PLN 349.95 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
136.90 PLN 199.95 PLN
Neuroshima 1.5: Mistrz Gry^2
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
15.50 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG 06)
15.50 PLN 20.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
24.90 PLN 30.00 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Neuroshima HEX: Rok Molocha to limitowana edycja gry wydana z okazji Roku Molocha. Wydanie zawiera specjalną dwuwarstwową planszę z nową grafiką, planszetki graczy dla wszystkich frakcji, kampanię opowiadającą o początkach Molocha, nowe ilustracje jednostek armii, wypraska zaprojektowana dla wszystkich 19 armii.

Cztery armie w Neuroshimie to Moloch, Posterunek, Borgo i Hegemonia. Są one asymetryczne, a każda posiada inny zestaw żetonów. Każda armia składa się z 35 żetonów, w tym żetonów jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą, czy walczącą wręcz, a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, na przykład mogą zablokować inne albo atakować dwukrotnie. Symboli nie jest dużo, a po kilku partiach nie trzeba zerkać do instrukcji, by dobrze się w nich orientować.

Różnice względem wersji zwykłej:

  • Duże pudło (31x31x10 cm) z nową okładką
  • Dwuwarstwowa plansza z nową grafiką
  • Znaczniki punktów życia sztabu dla wszystkich armii
  • Planszetki dla wszystkich frakcji
  • Plastikowa wypraska dla wszystkich armii
  • Kampania opowiadająca o początkach Molocha
  • Nowe ilustracje jednostek armii
  • FAQ w broszurce