Obrazek gra fabularna Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)

-32%

Cena nowej
24.00 PLN 35.00 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
19.90 PLN - Kurier: DHL
29.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

dodatki

Kod producenta
9788396103116
Numer katalogowy
6511
Okładka
miękka
Wydanie
polskie
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna gra
42.00 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
25.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
Neuroshima 1.5: Bohater ^2 samodzielna gra
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
Neuroshima 1.5: Bohater ^3 samodzielna gra
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza samodzielna gra
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
239.90 PLN 349.95 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
136.90 PLN 199.95 PLN
Neuroshima 1.5: Mistrz Gry^2
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
13.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Miami
29.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima 1.5: Nowy Jork
26.00 PLN 37.00 PLN
Neuroshima 1.5: Piraci
27.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG 06)
14.90 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zaginione Miasto
15.00 PLN 20.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
26.90 PLN 39.95 PLN
Neuroshima: Suplement (RPG.03)
24.90 PLN 35.00 PLN
 

Zasada mówi: cokolwiek się dzieje, procenty lecą w górę, a wraz z nimi sunie Poziom Trudności testu Prowadzenie Pojazdu.

Pędzisz 100 na godzinę? Trudny test.

Prowadzisz brykę jedną ręką, a drugą strzelasz przez okno? No to plus 30% Utrudnienia.

Droga wyboista jak morda Teksańczyka? No to dodaj jeszcze ze 20%.

I oczywiście masz zamiar obrócić się na ręcznym o 180 stopni i do tej bramy wjechać tyłem, tak…?

No dobre, chyba cię popieprzyło.