Obrazek gra fabularna Neuroshima 1.5: Ruiny

-29%

Cena nowej
35.00 PLN 24.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny od ręki
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.90 PLN - InPost: paczkomat
17.90 PLN - Kurier: DHL
19.90 PLN - Poczta Polska: list polecony ekonomiczny
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Neuroshima >>
Producent
Portal
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

dodatki

Kod producenta
9788395409592
Numer katalogowy
6104
Liczba stron
128
Okładka
miękka
Wydanie
polskie
Rok premiery
2020
Rok wydania
2020
Autor
praca zbiorowa
Pudełko 16 x 23 x 1 cm
Pudełko wymiary
16 x 23 x 1 cm
Waga około
250 g
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna gra
59.90 PLN 46.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
35.00 PLN 31.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
Neuroshima 1.5: Bohater ^2 samodzielna gra
35.00 PLN 29.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
Neuroshima 1.5: Bohater ^3 samodzielna gra
35.00 PLN 29.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza samodzielna gra
35.00 PLN 24.00 PLN
Neuroshima 1.5: Mistrz Gry^2
35.00 PLN 24.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie
35.00 PLN 24.90 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II
35.00 PLN 24.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny
35.00 PLN 24.90 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
30.00 PLN 24.00 PLN
 

Opinia graczy jest zgodna – ten dodatek miał wyjść jako pierwszy.

W środku dużo dobrego i sporo niezbędnego: 4 dodatkowe pochodzenia z miejsc bardziej niepozornych, niż taki Nowy Jork czy Teksas, plus otwarte drzwiczki do tworzenia innych „mniejszych” pochodzeń. Księga Szczura, reguły walki w ruinach, reguły wydobywania wiedzy z przedwojennych książek, filmów itp., artykuł o rozpadaniu się świata po upadku cywilizacji, rozdział o zagrożeniach podczas eksploracji ruin. I w rolach głównych – GLIZDA, czyli wielki i bardzo sprytny silnik reguł, generatorów, katalogów i opisów, który zamienia bezbarwne szare po prostu ruiny w konkretne cuda wianki., w dodatku pełne gambli. Samograj dla graczy, pomocnik MG – dwa w jednym. Do tego detykowana profesja Przepatrywacza i jeszcze więcej dobrego. Stron 128,, choć ostatnie rozdziały lecą, już czcionką mini.

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie