Obrazek gra fabularna Neuroshima 1.5: Mistrz Gry^2

-29%

Cena nowej
24.90 PLN 35.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
19.90 PLN - Poczta Polska: list polecony ekonomiczny
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Fruit Ninja: Combo Party
19.90 PLN 69.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie
Brak
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
29.00 PLN 35.00 PLN
Producent
Portal
Dział

gry fabularne

Kategorie sklep

dodatki

Kod producenta
9788394726669
Numer katalogowy
4913
Liczba stron
128
Okładka
miękka
Wydanie
polskie
Autor
Portal
Pudełko 16 x 23 x 0.5 cm
Pudełko wymiary
16 x 23 x 0.5 cm
Waga około
230 g
Neuroshima 1.5
Neuroshima 1.5 samodzielna gra
46.00 PLN 59.90 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
31.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
Neuroshima 1.5: Bohater ^2 samodzielna gra
29.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
Neuroshima 1.5: Bohater ^3 samodzielna gra
29.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza samodzielna gra
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
239.90 PLN 349.95 PLN
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
136.90 PLN 199.95 PLN
Neuroshima 1.5: Mistrz Gry^2
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Bestiariusz: Bestie
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Gladiator (RPG 02)
15.50 PLN 20.00 PLN
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza II
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Ruiny
24.90 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
24.00 PLN 35.00 PLN
Neuroshima 1.5: Zabić Szczura (RPG 06)
15.50 PLN 20.00 PLN
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
24.90 PLN 30.00 PLN
 

Dodatek jest odpowiedzią na serię Bohater^2 oraz Bohater^3 i w całości przeznaczony jest dla MG, którzy znajdą w nim dziesiątki pomocy - przykładowe osady, knajpy i inne miejsca, w których zwykle żyją bohaterowie niezależni; sposoby na obronę tychże BN-ów przed zakusami bohaterów graczy; pomysły na to jak radzić sobie z rozbestwionymi graczami; jak zbudować świat, by wiernie oddawał klimat różnych kolorów NS; ściśle tajne dane tylko dla mistrzów gry: opis mutantów IV generacji, zarazy w Detroit i maszyn z Neodżungli - Smarta. A to bynajmniej nie wszystko.

MG^2 to sufler Mistrza Gry, prawa ręka, pomocnik, który będzie zawsze przy tobie!