Obrazek książka, komiks Nemesis: Nieznane historie 2
Rebel

-10%

Cena nowej
  54.10 PLN 59.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 54.10 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
16.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Nemesis: Nieznane historie 2 Nemesis: Nieznane historie 2
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Nemesis: Nieznane historie 1
Brak
  49.64 PLN 59.95 PLN
Nemesis: Pokłosie
Brak
  174.90 PLN 209.95 PLN
Nemesis: Space Cats
Brak
  80.00 PLN 199.95 PLN
Gniew Aniołów
Brak
  249.90 PLN 399.95 PLN
Jest to dodatek. Inne produkty z tej serii Nemesis >>
Producent
Rebel
Seria
Nemesis
Dział

książki i komiksy

Kategorie sklep

komiks

Kategorie świat
fantastyczno naukowe (Science Fiction)
figurkowe (Miniatures)
horrory (Horror)
przygodowe (Adventure)
rozszerzenia (Expansion for Base-game)
Kod producenta
5904689270974
Numer katalogowy
7979
Mechanika
eliminacja gracza (Player Elimination)
gra zespołowa (Team-Based Game)
kampania (Campaign / Battle Card Driven)
kooperacja (Cooperative Game)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
plansza modułowa (Modular Board)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 1 do 5 osób
Czas gry
od 90 do 180 min.
Rok premiery
2019
Rok wydania
2023
Autor
Andrzej Betkiewicz
Nazwa oryginalna
Nemesis: Untold Stories #2
Ocena na BGG
8.14
Poziom trudności
3.50 na 5
Pudełko zawiera
komiks, 100 stron
10 kart wydarzeń
plansza ze znacznikami
Pudełko 20 x 28.5 x 1 cm
Pudełko wymiary
20 x 28.5 x 1 cm
Waga około
420 g
Nemesis (edycja polska)
  499.90 PLN 549.95 PLN
Nemesis: ItemBox
Nemesis: ItemBox samodzielna
  69.95 PLN
Nemesis: Pokłosie
Nemesis: Pokłosie samodzielna
  174.90 PLN 209.95 PLN
Nemesis: Death Astronaut
Nemesis: Death Astronaut samodzielna, dodatek
  10.90 PLN
Nemesis: Karnomorfy
Nemesis: Karnomorfy samodzielna, dodatek
  199.95 PLN
Nemesis: Alien Kings
  119.90 PLN 199.95 PLN
Nemesis: Death Alien
  11.90 PLN
Nemesis: Insert Intruzi
  40.00 PLN
Nemesis: Kapsuły 3D
  58.00 PLN
Nemesis: Kokpit
Nemesis: Kokpit dodatek
  25.00 PLN 52.00 PLN
Nemesis: Koszmary
  145.90 PLN 209.95 PLN
Nemesis: Nieznane historie 1
  49.64 PLN 59.95 PLN
Nemesis: Nieznane historie 2
  54.10 PLN 59.95 PLN
Nemesis: Space Cats
  80.00 PLN 199.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

7 modułowych scenariuszy

Uwielbiasz świat Nemesis i chcesz dowiedzieć się o nim czegoś więcej? A może szukasz powiewu świeżości w swoich rozgrywkach? Nemesis: Nieznane historie #2 zapewnią Ci jedno i drugie! To komiksowe rozszerzenie zawiera zestaw 7 modułowych scenariuszy, które dodają nową warstwę fabularną do standardowej rozgrywki Nemesis. Scenariusze nie są przystosowane do gry w trybie solo ani w trybie w pełni kooperacyjnym.

Każdy scenariusz wymaga nieco innego przygotowania do gry. Dodatkowo zostanie ona wzbogacona o specjalne karty wydarzeń. Całość zamknięta jest w formie komiksu napisanego przez Andrzeja Betkiewicza i Michała Cholewę, a zilustrowanego przez Jakuba Kaźmierczaka, Piotra Orleańskiego i Pablo Hurtado de Mendozę.

Czym jest Nemesis? 

To niezwykle klimatyczna gra przygodowa typu survival horror, której głównymi motywami są blef, zdrada i walka z nieuchwytnym zagrożeniem. Podczas rozgrywki wcielamy się w członków załogi kosmicznego transportowca, który po wykonaniu swojej misji obrał kurs powrotny na Ziemię. Pracownicy resztę podróży mieli odbyć w stanie hibernacji, jednak w wyniku uruchomienia procedury awaryjnej zostali wybudzeni i będą musieli stawić czoła nieznanemu niebezpieczeństwu. I choć wydawać by się mogło, że łączy ich wspólny cel, szybko okaże się, że nie wszyscy będą chcieli grać zespołowo.