Obrazek gra planszowa Młodzi Czarodzieje

-69%

Cena nowej
  35.00 PLN 109.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 35.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
13.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.90 PLN - Kurier: DHL
29.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 1

Produkty rekomendowane dla Ciebie

SCYTHE (edycja polska)
  279.90 PLN 399.00 PLN
Halli Galli
Brak
  49.90 PLN 59.00 PLN
Dobble
  43.90 PLN 59.00 PLN
Wsiąść do Pociągu: Holandia
  83.90 PLN 119.95 PLN
Producent
Egmont
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

fantasy

memo (memory)

Kategorie świat
fantasy (Fantasy)
pamięciowe (Memory)
Kod producenta
5908215009199
Numer katalogowy
5007
Mechnika
kooperacja (Cooperative Game)
rzucanie kostką (Dice Rolling)
zapamiętywanie (Memory)
Wiek
od 6 lat
Liczba graczy
od 2 do 6 osób
Czas gry
od 20 do 30 min.
Rok premiery
2016
Rok wydania
2016
Autor
Michael Palm
Nazwa oryginalna
Wizardry to the Power of Three
Ocena na BGG
6.85
Pozycja na BGG
7073
Poziom trudności
1.00 na 5
Pudełko zawiera
1 plansza
1 szkoła magii
6 pionków graczy
1 duszek
3 kostki
1 znacznik zegara
18 kafelków drzew
3 magiczne mikstury
3 zaklęcia kości
instrukcja
Pudełko 25 x 25 x 6 cm
Pudełko wymiary
25 x 25 x 6 cm
Waga około
600 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Latające miotły, mówiące koty i wszelkie przedmioty potrzebne do magicznych sztuczek są sprzedawane w sekretnym miejscu zwanym nocnym rynkiem. Tylko dorośli czarodzieje mogą do niego wejść. Antek, Alek i Ania, uczniowie 2 klasy szkoły magii jeszcze nimi nie są i od dawna powinni być w łóżkach! W tajemnicy pod osłoną nocy, ci uczniowie wymknęli się ze szkoły. Duszek strażnik zauważył zuchwałych wędrowców i już depcze im po piętach. Pędźcie z powrotem do szkoły zanim duszek was złapie! Drogę oświetlą wam świetliki - tylko musicie je najpierw znaleźć!

W grze Młodzi Czarodzieje zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy. Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.

Gra kończy się na 2 sposoby:

  1. Gdy wszyscy adepci znajdą się w szkole. Duszek was nie złapał - wszyscy wygrywają.
  2. Gdy duszek znajdzie się na polu, na którym stoi przynajmniej 1 pionek gracza, adept zostaje złapany. Wszyscy przegrywacie. Magiczne różdżki do góry i zagrajcie jeszcze raz!

Gra rekomendowana przez Kinderspiel des Jahres. Najwyższej jakości drewniane elementy. Gracze ćwiczą pamięć i współpracę w grupie.

ZAGRAJ ZE MNĄ to kolekcja doskonałych gier planszowych dla rodziców i dzieci. Znajdziesz tu gry, które wyróżniają się najwyższej jakości wykonaniem (drewniane elementy, gruby karton) i ciekawymi regułami. Gry zdobyły liczne nagrody na całym świecie, w tym najbardziej prestiżową Kinderspiel des Jahres.

Gry z kolekcji ZAGRAJ ZE MNĄ rozwijają u dzieci umiejętności takie jak: rozpoznawanie kolorów, liczenie, zdolności manualne, wyobraźnię przestrzenną, umiejętność radzenia sobie z emocjami, współpracę w grupie. Najważniejsze jest jednak to, że dają dużo zabawy i radości dzieciom... i ich rodzicom.