Obrazek gra planszowa Młodzi Czarodzieje

-29%

Cena nowej
109.95 PLN 79.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny od ręki
Dodaj do koszyka

Cena w wypożyczalni
2.00 PLN / dzień

W wypożyczalni
Sprawdź listę

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL (od 1000 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
10.90 PLN - InPost: paczkomat
17.90 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
35.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Producent
Egmont
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

Memo (Memory)

Kod producenta
5908215009199
Numer katalogowy
5007
Wiek
od 6 lat
Liczba graczy
od 2 do 6 osób
Czas gry
od 20 do 30 min.
Rok premiery
2016
Rok wydania
2016
Autor
Michael Palm
Pudełko zawiera
1 plansza
1 szkoła magii
6 pionków graczy
1 duszek
3 kostki
1 znacznik zegara
18 kafelków drzew
3 magiczne mikstury
3 zaklęcia kości
instrukcja
Pudełko 25 x 25 x 6 cm
Pudełko wymiary
25 x 25 x 6 cm
Waga około
600 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Latające miotły, mówiące koty i wszelkie przedmioty potrzebne do magicznych sztuczek są sprzedawane w sekretnym miejscu zwanym nocnym rynkiem. Tylko dorośli czarodzieje mogą do niego wejść. Antek, Alek i Ania, uczniowie 2 klasy szkoły magii jeszcze nimi nie są i od dawna powinni być w łóżkach! W tajemnicy pod osłoną nocy, ci uczniowie wymknęli się ze szkoły. Duszek strażnik zauważył zuchwałych wędrowców i już depcze im po piętach. Pędźcie z powrotem do szkoły zanim duszek was złapie! Drogę oświetlą wam świetliki - tylko musicie je najpierw znaleźć!

W grze Młodzi Czarodzieje zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy. Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.

Gra kończy się na 2 sposoby:

  1. Gdy wszyscy adepci znajdą się w szkole. Duszek was nie złapał - wszyscy wygrywają.
  2. Gdy duszek znajdzie się na polu, na którym stoi przynajmniej 1 pionek gracza, adept zostaje złapany. Wszyscy przegrywacie. Magiczne różdżki do góry i zagrajcie jeszcze raz!

Gra rekomendowana przez Kinderspiel des Jahres. Najwyższej jakości drewniane elementy. Gracze ćwiczą pamięć i współpracę w grupie.

ZAGRAJ ZE MNĄ to kolekcja doskonałych gier planszowych dla rodziców i dzieci. Znajdziesz tu gry, które wyróżniają się najwyższej jakości wykonaniem (drewniane elementy, gruby karton) i ciekawymi regułami. Gry zdobyły liczne nagrody na całym świecie, w tym najbardziej prestiżową Kinderspiel des Jahres.

Gry z kolekcji ZAGRAJ ZE MNĄ rozwijają u dzieci umiejętności takie jak: rozpoznawanie kolorów, liczenie, zdolności manualne, wyobraźnię przestrzenną, umiejętność radzenia sobie z emocjami, współpracę w grupie. Najważniejsze jest jednak to, że dają dużo zabawy i radości dzieciom... i ich rodzicom.

  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Azul (edycja polska)
175.00 PLN 129.90 PLN
Brzdęk!
199.90 PLN 145.00 PLN