Obrazek gra planszowa Maracaibo (edycja polska)

Cena nowej
260.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 27

Produkty rekomendowane dla Ciebie

SCYTHE (edycja polska)
279.90 PLN 399.00 PLN
Great Western Trail (edycja polska)
169.90 PLN 179.95 PLN
Na Skrzydłach
141.90 PLN 199.95 PLN
Zaginiona Wyspa Arnak
Brak
169.90 PLN 219.95 PLN
Jest to samodzielna gra. Inne produkty z tej serii Maracaibo >>
Powiązane: Koszulki Rebel (57,5x89 mm) Premium Standard American 100 sztuk Koszulki Rebel (57,5x89 mm) Standard American 100 sztuk
Producent
Fishbone Games
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

ekonomiczne

Kategorie świat
ekonomia (Economic)
eksploracja (Exploration)
piraci (Pirates)
Pozycja na BGG
36
Poziom trudności
3.89 na 5
Ocena na BGG
8.25 na 9029 głosy
Nazwa oryginalna
Maracaibo
Kod producenta
5907653841217
Numer katalogowy
5740
Mechnika
bonusy na koniec gry (End Game Bonuses)
dochód (Income)
drzewo technologi (Tech Trees / Tech Tracks)
kontrakty (Contracts)
magazynowanie (Stock Holding)
nagłe zakończenie (Sudden Death Ending)
narracja / paragrafy (Narrative Choice / Paragraph)
punkty ruchu (Movement Points)
ruch z punktu do punktu (Point to Point Movement)
scenariusz / misja / kampania (Scenario / Mission / Campaign Game)
wariant solo (Solo / Solitaire Game)
wydarzenia (Events)
zarządzanie ręką (Hand Management)
zbieranie kolekcji (Set Collection)
zmienny start (Variable Set-up)
Śledzenie ruchu (Track Movement)
Wydanie
polska
Instrukcja
polska
Wiek
od 12 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 120 min.
Rok premiery
2020
Rok wydania
2020
Autor
Alexander Pfister
Pudełko zawiera
plansza przedstawiająca Karaiby
4 plansze statków
265 kart, wliczając w to:
• 157 kart planowania
• 77 kart fabuły
• 8 kart kariery
• 15 kart automy
• 8 budynków prestiżowych
1 niebieski woreczek
4 karty pomocy
24 płytki zadań
4 płytki fabuły
13 płytek miast
23 płytki rozwoju
20 żetonów synergii
25 żetonów walki
58 dublonów
4 certyfikaty walutowe
elementy drewniane:
• 39 znaczników przynależności
• 98 dysków
• 12 znaczników wpływów
• 32 figurki
• 4 statki
• 4 znaczniki punktów zwycięstwa
• 4 eksploratorów
• 12 znaczników
Pudełko 29.5 x 29.5 x 7.5 cm
Pudełko wymiary
29.5 x 29.5 x 7.5 cm
Waga około
2.2 kg
Maracaibo (edycja polska)
Maracaibo (edycja polska) samodzielna gra
260.00 PLN
Maracaibo: Organizer do planszy gracza (e-Raptor)
36.90 PLN 45.00 PLN
Koszulki Rebel (57,5x89 mm) Standard American 100 sztuk
liczba opakowań: 3
12.00 PLN 14.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

„Maracaibo”, które zaprojektował Alexander Pfister, przenosi graczy w okres XVII-wiecznej kolonizacji Karaibów, świat pełen przygód i możliwości, gdzie najważniejsze europejskie nacje walczą o dominację, starając się poszerzyć i umocnić swoją potęgę polityczną oraz gospodarczą. Bogata zawartość pudełka (w tym ponad 200 drewnianych elementów i ponad 260 kart) dostarczy wielu wrażeń i unikalnych rozgrywek.

W ciągu czterech rund gracze opływają swoimi statkami Karaiby, dostarczając towary do miast lub wykonując tam różne działania, przybliżające ich do zwycięstwa. Swoim statkiem poruszają się po wyznaczonym kursie, od punktu do punktu, poprzez umiejętne zarządzanie kartami, którymi dysponują. W ten sposób robią wszystko, co w ich mocy, aby zwiększyć swoje wpływy u trzech dominujących w regionie nacji, budować wpływowe połączenia i osiągnąć w ten sposób sławę oraz fortunę. Zwycięży ten z nich, któremu uda się zrealizować plany w sposób najbardziej efektywny. Czy osiągnie to budując potężny okręt, czy może tocząc bitwy, tworząc siatkę pomocników, eksplorując dzikie ostępy albo wykonując najprzeróżniejsze zadania?