Obrazek gra planszowa Linko (edycja polska)
Rebel

-27%

Cena nowej
  36.95 PLN 49.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 36.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt w przedsprzedaży
Dodaj do koszyka

Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Linko (edycja polska) Linko (edycja polska) Linko (edycja polska)

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Deep Madness: Zdrada Wyroczni
Brak
  247.90 PLN 299.00 PLN
Czuczu Odkrywam koło 12m+
  17.90 PLN 19.90 PLN
Story Cubes: Akcje (nowa edycja)
  39.90 PLN 49.95 PLN
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

karciane

rodzinne (familijne)

Kod producenta
5902650619876
Numer katalogowy
9774
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 2 do 5 osób
Czas gry
od 20 do 25 min.
Rok premiery
2014
Rok wydania
2024
Pudełko zawiera
110 kart
instrukcja
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Premiera: 6 grudnia 2024 r.

Wykładaj na stół zestawy kart, by zgarnąć za nie jak najwięcej punktów. Ale uważaj! Inni gracze pilnie przyglądają się Twoim posunięciom i już kombinują, jak pokrzyżować Ci plany!

Linko to prosta i dynamiczna gra, w której nieustannie podbieramy sobie nawzajem zgromadzone punkty. Naszym celem jest utrzymanie jak największej liczby kart przed sobą przy jednoczesnym pozbyciu się jak największej liczby kart z ręki. Podczas zabawy czeka nas sporo interakcji, a kluczem do zwycięstwa będzie mądre planowanie kolejnych ruchów.

Na czym to polega?

  1. Każdy z graczy otrzymuje na rękę po 13 kart, a dodatkowe 6 zostaje odkryte jako jawna pula dobierania. Oprócz tego możemy też dobierać zakryte karty ze stosu.
  2. W swojej turze możemy zagrać dowolną liczbę kart z ręki, jednak jest jeden warunek: wszystkie muszą mieć tę samą wartość (lub być dżokerami).
  3. Zagrane zestawy kart zagrywamy na wcześniejsze – to ważne, bo zawsze będziemy zwracali uwagę tylko na wierzchni zestaw swój i przeciwników.
  4. Po zagraniu kart kolejno porównujemy nasz zestaw z zestawami przeciwników. Jeśli zagraliśmy tyle samo kart, ale o wyższej wartości niż wierzchnie karty innej osoby, musimy ukraść jej zestaw.
  5. Skradzione karty możemy dobrać na rękę lub nie. W drugim przypadku okradziony gracz decyduje, czy woli cofnąć je na swoją rękę, czy odrzucić i w zamian dobrać nowe. Tak czy inaczej, w efekcie ukradzione karty zostają usunięte, a kolejna, niższa warstwa zostaje odsłonięta.
  6. Po porównaniu zestawów ze wszystkimi graczami tura przechodzi na kolejną osobę. 
  7. Gra kończy się w momencie, gdy któryś z uczestników zagra ostatnią kartę z ręki lub kiedy wyczerpie się stos dobierania. Każda karta, którą zgromadziliśmy przed sobą, niezależnie od wartości, daje nam 1 punkt, a każda, która została nam na ręce to -1 punkt. Zwycięża osoba, która zgromadziła najwięcej punktów.

Dlaczego pokochasz tę grę? 

  • Szukasz prostej do wytłumaczenia, a jednocześnie angażującej zabawy? Linko to gra dla Ciebie! Po pierwszej rundzie wszystkie zasady będą jasne dla nowych graczy, a satysfakcja płynąca z planowania i udanych zagrań będzie ogromna!
  • To także nie lada gratka dla wszystkich fanów negatywnej interakcji – gra opiera się na podbieraniu sobie nawzajem punktów, więc nie raz towarzysze pokrzyżują nam szyki. Z drugie strony czasem warto poświęcić mniej znaczący zestaw, by dobrać pasujące karty i wykonać spektakularny ruch!
  • Instrukcja opisuje dwa dodatkowe tryby rozgrywki, zaawansowany i ekspercki, które będą ciekawym wyzwaniem, gdy już dobrze poznamy mechanizmy rządzące grą. Znajdziemy tam także specjalny tryb dwuosobowy, który uczyni pojedynek jeszcze bardziej zaciętym!