Obrazek książka, komiks Koszmar Alicji w Krainie Czarów. Gra książkowa.
MUDUKO

-13%

Cena nowej
  34.90 PLN 39.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 34.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
22.00 PLN - Poczta Polska: list polecony priorytetowy
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Koszmar Alicji w Krainie Czarów. Gra książkowa. Koszmar Alicji w Krainie Czarów. Gra książkowa. Koszmar Alicji w Krainie Czarów. Gra książkowa. Koszmar Alicji w Krainie Czarów. Gra książkowa. Koszmar Alicji w Krainie Czarów. Gra książkowa.

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Smart Games. IQ STIXX
  69.90 PLN 69.95 PLN
Etherfields (edycja polska)
Brak
  519.90 PLN 568.95 PLN
Spicy
  35.90 PLN 49.95 PLN
Agricola (wersja dla graczy): Talia Artifex
Brak
  31.90 PLN 44.95 PLN
Producent
MUDUKO
Dział

książki i komiksy

Kategorie sklep

komiks

paragrafowe

Kod producenta
9788396118820
Numer katalogowy
9394
Okładka
miękka
Liczba stron
352
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
1 osób
Pudełko 15 x 21 x 2.5 cm
Pudełko wymiary
15 x 21 x 2.5 cm
Waga około
475 g
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

“Koszmar Alicji w Krainie Czarów” stanowi połączenie znanej powieści Lewisa Carolla w niecodziennym wydaniu z prostym wprowadzeniem do gier paragrafowych oraz fabularnych.

Gamebook zawiera różne tryby rozgrywki, które zadowolą zarówno fanów prostej mechaniki, jak również czytelników skupionych na narracji. Daj się porwać przygodzie, zdając się na przeznaczenie - rzuć dwiema kośćmi sześciennymi, aby rozstrzygnąć pojedynek! A może wolisz samodzielnie zadecydować o wyniku? Sposób, w jaki pokierujesz losami Alicji, zależy wyłącznie od Ciebie!

 

Autor: Jonathan Green

Ilustracje: Kev Crossley

 

Co rozwija:

  • Decyzyjność,
  • Wyobraźnię,
  • Logikę,
  • Zainteresowanie literaturą.

 

Główne atuty:

  • Połączenie książki z angażującą grą,
  • Inspiracja klasykiem literatury, czyli “Alicją w Krainie Czarów”,
  • Regrywalność ze względu na wiele różnych zakończeń,
  • Klimatyczne ilustracje.