Obrazek gra planszowa Karaluszek kłamczuszek - Blefuj

-32%

Cena nowej
30.90 PLN 45.00 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
11.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 2

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Sabotażysta
31.80 PLN 42.00 PLN
Smoki
34.90 PLN 49.95 PLN
Sabotażysta: rozszerzenie
32.90 PLN 42.00 PLN
Eksplodujące Kotki
69.90 PLN 89.95 PLN
Producent
G3
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

imprezowe

karciane

Kategorie świat
blefowanie (Bluffing)
imprezowe (Party Game)
karciane (Card Game)
Kod producenta
5902020445234
Numer katalogowy
1194
Mechnika
pojedynczy przegrany (Single Loser Game)
zarządzanie ręką (Hand Management)
zbieranie zestawów (Set Collection)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 6 osób
Czas gry
od 20 do 20 min.
Rok premiery
2004
Rok wydania
2021
Autor
Jacques Zeimet
Nazwa oryginalna
Cockroach Poker
Poziom trudności
1.11 na 5
Pudełko zawiera
64 karty
instrukcja
Pudełko 11 x 11 x 3.5 cm
Pudełko wymiary
11 x 11 x 3.5 cm
Waga około
174 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Nowa edycja gry Blefuj

Mina pokerzysty, umiejętne maskowanie emocji i odrobina karcianego szczęścia okażą się nieocenione w rozgrywce z Karaluszkiem kłamczuszkiem. Osobiste sympatie uczestników do pająków, much, szczurów czy nietoperzy dzięki tej grze mogą ulec zmianie. Każdy chce wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart.

Kartę z wybranym przez siebie zwierzęciem można przekazać dowolnemu graczowi, deklarując przy tym, jakie zwierzę znajduje sie na oddawanej karcie - może być to prawda lub fałsz. Kto błędnie oceni prawdomówność przeciwnika, zatrzymuje kartę. Przegrywa osoba, która pozwoli wcisnąć sobie cztery takie same karty lub nie ma już więcej kart na ręce, a znów musi proponować komuś kartę.