-10%
Nastał czas Smoków!
Oto dodatek do popularnej gry planszowej Talizman- Magia i Miecz „Smoki”. Wprowadza on parę zupełnie nowych zasad, odmieniając standardową rozgrywkę i znacznie podnosząc poziom trudności! Dwustronną nakładkę umieszczamy w krainie wewnętrznej- zmieniają się pola, zmieniają wyzwania, ale cel pozostaje ten sam- zdobyć Koronę Władzy.
Na początku swojej tury, każdy poszukiwacz będzie losował żetony Smoków. Są ich cztery rodzaje: Drzemka, Natarcie, Gniew i Łuska. Te ostatnie są podzielone według kolorów. Każdy oznacza innego władcę. Po wylosowaniu go, umieszczamy znacznik na danym Smoku. Jeśli zbiorą się na nim 3 żetony, zostaje on mianowany królem. W ten sposób w trakcie rozgrywki, władza będzie przechodziła z rak do rąk- za każdym razem inaczej wpływając na graczy. Gniew, Natarcie i Drzemka to specjalne żetony, których działanie szczegółowo opisane jest na karcie aktualnie panującego Smoka. Wyzwanie tej trudnej przygody podejmie aż 6 odważnych, głodnych przygód poszukiwaczy- Smocza Kapłanka, Minotaur, Smocza Amazonka, Iluzjonistka, Czarodziej Ognia i oczywiście Łowca Smoków!
„Talizman- Magia i Miecz. Smoki” to dodatek, który najbardziej zmienia rozgrywkę. Tradycyjne strategie odchodzą do lamusa, a dotychczasowe podejście ulega przewartościowaniu. Uwaga! „Talizman- Magia i Miecz. Smoki” to potężne postaci (stosowane tylko z tym rozszerzeniem) ale i nowe zakończenia stanowiące wyzwanie nawet dla zaawansowanych graczy.