-16%
Horror sięga poza Arkham!
W pobliskiej mieścinie, w otoczeniu zielonych wzgórz życie wcale nie jest sielanką. Giną ludzie. Znikają bez wieści. Prace w polu ustają wczesnym popołudniem, by miejscowi szybko mogli schronić się przed zmierzchem. Mieszkańcy powtarzają między sobą stare legendy o ruinach na szczytach, o sabatach czarownic. Coraz częściej można spotkać obłąkanych pustelników, chodzących po ulicach, bredzących pod nosem. Mówi się, że za „Koszmar z Dunwich” odpowiedzialny jest miejscowy chłop, który zawarł pakt z diabłem…
Oto nowy dodatek do kooperacyjnej gry planszowej „Horror w Arkham”. Sam w sobie zawiera ponad 300 kart, urozmaicających Spotkania! „Koszmar z Dunwich” dołącza do gry planszę pobliskiej wioski Dunwich, którą umieszczamy nad dzielnicą Downtown miasta Arkham. Żeby się do niej dostać uczestnicy muszą odwiedzić dworzec kolejowy, lub miejsce ze stacją- taki ruch traktowany jest jako zwykła akcja (ale kosztuje 1$). Zostają wprowadzone nowe opcję np. jeśli nasz bohater jest poważnie ranny, może odejść na emeryturę, a my wylosujemy sobie świeżego poszukiwacza. Zmienia się również Ruch Potworów- stają się one bardziej agresywne, wręcz drapieżne, a sama Pula zostaje zasilona nowymi plugastwami (w tym potężną istotą „Koszmarem z Dunwich”). Gracze otrzymują szansę zmierzenia się z niespotykanymi dotąd Przedwiecznymi.
Zobacz jak daleko sięga Horror w Arkham. Jak spokojna niegdyś mieścina teraz ponosi okrutne konsekwencje decyzji jednego szaleńca. „Koszmar w Dunwich” poszerza granice podróży- możemy zawędrować dalej i dalej (byle nie zgubić się w czasie i przestrzeni!) w twórczość mistrza grozy H. P. Lovecrafta. Ale nie traćmy głowy! Poza plugastwami, dodatek wnosi nowych Poszukiwaczy, którzy mądrze poprowadzeni przezwyciężą każdy koszmar! („Koszmar z Dunwich” można dowolnie łączyć z innymi dodatkami do gry „Horror w Arkham”)