Obrazek gra planszowa Imago Family

-28%

Cena nowej
79.90 PLN 109.95 PLN
Rabat 0 %
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
19.90 PLN - Kurier: DHL
29.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 2

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Wybuchowa Mieszanka (druga edycja)
122.90 PLN 149.95 PLN
Imago
39.90 PLN 79.95 PLN
Czarne historie 6
Brak
29.90 PLN 45.00 PLN
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

imprezowe

rodzinne (familijne)

Kod producenta
5902650614314
Numer katalogowy
5480
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 3 do 8 osób
Czas gry
od 30 do 60 min.
Rok premiery
2020
Rok wydania
2022
Autor
Shingo Fujita, Motoyuki Ohki, Hiromi Oikawa, Shotaro Nakashima
Pudełko zawiera
60 przezroczystych kart
120 dwustronnych kart Enigm
24 znaczniki
plansza
instrukcja
Pudełko 26 x 26 x 5 cm
Pudełko wymiary
26 x 26 x 5 cm
Waga około
960 g
 

Wspieraj kreatywność i rozwój wyobraźni dzięki zupełnie nowej odsłonie popularnej gry kalamburowej. Imago Family to wyjątkowa rozrywka dla całej rodziny. Podczas zabawy naszym zadaniem jest pokazywanie oraz odgadywanie wylosowanych haseł. Jednak informacje będziemy przekazywali bez mówienia, gestów i rysowania!

na czym to polega?

  1. Gracz, który będzie przekazywał informację pozostałym, wybiera jedną z dostępnych kart Enigm. Na początku czyta głośno wskazówkę znajdującą się na jej grzbiecie, a następnie wybiera jedno z haseł znajdujących się na drugiej stronie. 
  2. Aby przekazać wybrane słowo, będziemy korzystali z przezroczystych kart z grafikami. Zawierają one proste, kolorowe symbole, które musimy połączyć w taki sposób, by pozostali gracze domyślili się, o co nam chodzi. Karty możemy dowolnie łączyć nakładając jedne na drugie, a także poruszając nimi. 
  3. Gdy na stole pojawi się druga karta podpowiedzi, gracze mogą odgadywać. Osoba, która jako pierwsza poda poprawne hasło, a także pokazujący, otrzymują po jednym punkcie.

dlaczego pokochasz tę grę?

  • Kreatywność to jedna z najbardziej cenionych cech – jej rozwijanie z pewnością zaprocentuje w przyszłości. Kalambury oparte o wykorzystanie nietypowych elementów i znalezienie dla nich nowego zastosowania, doskonale rozwijają nieszablonowe myślenie. 
  • Kategorie i hasła w tej wersji Imago zostały tak wybrane, by być zrozumiałe dla najmłodszych. Dodatkowo w każdej kategorii znajdują się hasła oznaczone gwiazdką – są one szczególnie proste. Dzięki temu dziecko już od początku może samo sprawdzić się w roli podpowiadającego.