Obrazek gra planszowa Gra w zielone!
Rebel

-45%

Cena nowej
  49.90 PLN 89.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 49.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Powiadom o dostępności

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 3

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Klink (edycja polska)
  42.90 PLN 54.95 PLN
Je się w lesie
Brak
  40.90 PLN 54.95 PLN
Catan: Scenariusz Ropa z Catanu
Brak
  12.00 PLN 15.56 PLN
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

imprezowe

słowne i liczbowe

Kategorie świat
imprezowe (Party Game)
słowne (Word Game)
Kod producenta
5425016925072
Numer katalogowy
6486
Mechanika
kooperacja (Cooperative Game)
limity komunikacji (Communication Limits)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 10 lat
Liczba graczy
od 3 do 6 osób
Czas gry
od 30 do 30 min.
Rok premiery
2021
Rok wydania
2021
Autor
François Romain
Nazwa oryginalna
So Clover!
Ocena na BGG
7.59
Pozycja na BGG
912
Poziom trudności
1.08 na 5
Pudełko zawiera
220 kart haseł
6 plansz koniczyn
6 ścieralnych mazaków
karta wyników
instrukcja
Pudełko 16 x 23 x 6 cm
Pudełko wymiary
16 x 23 x 6 cm
Waga około
650 g
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Gra w zielone! to kooperacyjna, skojarzeniowa zabawa, w której uczestnicy wspólnie starają się odgadnąć jak najwięcej haseł i w ten sposób zdobyć jak najwyższy wynik. Wypisując skojarzenia, łączące pary wylosowanych słów, będziecie tworzyć dla współgraczy podpowiedzi, które pomogą im w odgadnięciu początkowego układu kart. 

Dobierzcie karty haseł i w sekrecie wypiszcie ich cechy wspólne na swoich planszach koniczyn – to Wasze wskazówki. Następnie razem postarajcie się odgadnąć hasła każdego z graczy. Na koniec gry obliczcie swój wynik na podstawie liczby haseł, które udało się Wam odgadnąć, i zapiszcie go na specjalnej karcie. W każdej rozgrywce starajcie się uzyskać jeszcze lepszy wynik!

Na czym to polega?

  1. Na samym początku każdy z graczy otrzymuje 4 karty z hasłami, które losowo rozmieszcza na swojej planszy koniczyny. W ten sposób na każdym zewnętrznym brzegu planszy spotkają się dwa słowa, do których musimy wymyślić łączące je hasło. Wskazówki muszą być pojedynczymi wyrazami. Mogą to być rzeczowniki pospolite, nazwy własne, czasowniki, przymiotniki, skrótowce, liczby lub onomatopeje.
  2. Gdy wszyscy gracze zapiszą swoje wskazówki, każdy ściąga swoje karty z planszy i tasuje je, dodając dla utrudnienia jedną dodatkową kartę wskazówki. 
  3. Następnie zaczyna się faza rozstrzygnięcia. Każdy z graczy kolejno przekazuje swoją planszę wraz z kartami wskazówek reszcie drużyny, która próbuje odganąć położenie kart. Gracze mogą się konsultować i dyskutować o tym, gdzie i dlaczego powinni umieścić dane hasło. Drużyna ma dwie próby odgadnięcia układu, jednak jeśli uda im się już za pierwszym razem, otrzymają bonusowe punkty.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Gra w zielone! to doskonała zabawa zarówno rodzinna, jak i imprezowa. Jej zasady możemy wytłumaczyć w kilka chwil (sprowadzają się właściwie do zapisywania skojarzeń), a sama rozgrywka angażuje uczestników i pobudza ich umysły do działania. 
  • Łączenie losowych haseł skojarzeniami, które w dodatku mają posłużyć za wskazówkę dla innych graczy, stanowi nie lada wyzwanie umysłowe! 
  • Współpracując z pozostałymi graczami podczas odgadywania haseł mamy okazję jeszcze lepiej ich poznać i zrozumieć tok myślenia, jakim się kierowali. Każdy z nas może mieć zupełnie inne pomysły i skojarzenia, a ich skonfrontowanie jest bardzo ciekawym elementem gry!
  • Dzięki dużej liczbie haseł (880 słów) i losowym rozmieszczaniu kart, czeka na nas wiele niepowtarzalnych, pobudzających wyobraźnię układów.