Obrazek gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa
Galakta

-15%

Cena nowej
  239.90 PLN 279.90 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 239.90 PLN
Ostatnie sztuki

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa Gra o Tron: Gra planszowa
Liczba osób, które chcą mieć tę grę: 28

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Memy 2: Imprezowa gra karciana
  64.60 PLN 78.00 PLN
Gamegenic: Cube Pocket 15+ - Red
Brak
  49.90 PLN 60.95 PLN
Jest to samodzielna. Inne produkty z tej serii Gra o Tron >>
Powiązane: Koszulki Rebel (41x63 mm) Mini American 100 sztuk Koszulki Rebel (41x63 mm) Premium Mini American 100 sztuk
Producent
Galakta
Seria
Gra o Tron
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

fantasy

Gra o Tron

strategiczne

wojenne (bitewne)

Kategorie świat
blefowanie (Bluffing)
fantasy (Fantasy)
negocjacyjne (Negotiation)
opowiadania (Novel-based)
polityczne (Political)
wojenne (Wargame)
Kod producenta
5902259200482
Numer katalogowy
373
Mechanika
aukcja: oferta zapieczętowana (Auction: licytacja w ukryciu)
dochód (Income)
kolejność tury: aukcje (Turn Order: Auction)
licytacja (Auction/Bidding)
liczniki zamówień (Order Counters)
nagłe zakończenie (Sudden Death Ending)
negocjacja (Negotiation)
odmienne zdolności graczy (Variable Player Powers)
rozstrzyganie konfliktów kartami (Card Play Conflict Resolution)
równoczesny wybór akcji (Simultaneous Action Selection)
ruch obszarowy (Area Movement)
sojusze (Alliances)
wydarzenia (Events)
zarządzanie ręką (Hand Management)
Żeton przewagi (Advantage Token)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 3 do 6 osób
Czas gry
od 120 do 240 min.
Edycja
2
Rok premiery
2011
Rok wydania
2021
Autor
Christian T. Petersen
Nazwa oryginalna
A Game of Thrones: The Board Game (Second Edition)
Ocena na BGG
7.59
Pozycja na BGG
149
Poziom trudności
3.72 na 5
Pudełko zawiera
1 plansza
138 plastikowych jednostek
42 karty Rodów
30 kart Westeros
9 kart Dzikich
24 karty Losów Bitwy
6 zasłonek
90 żetonów Rozkazów
120 żetonów Władzy
18 żetonów Wpływów
6 żetonów Zaopatrzenia
14 żetonów Wojsk Neutralnych
6 żetonów Zwycięstwa
6 żetonów Garnizonów
1 żeton Żelaznego Tronu
1 żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali
1 żeton Kruka Posłańca
1 znacznik rundy
1 żeton Dzikich
1 nakładka na tor Królewskiego Dworu
1 instrukcja
Pudełko 30 x 30 x 7.5 cm
Pudełko wymiary
30 x 30 x 7.5 cm
Waga około
2 kg
Gra o Tron: Gra planszowa
  239.90 PLN 279.90 PLN
Gra o Tron: Taniec ze Smokami
  67.90 PLN 79.90 PLN
Gra o Tron: Uczta dla Wron
  67.90 PLN 79.90 PLN
Koszulki Rebel (41x63 mm) Mini American 100 sztuk
liczba opakowań: 1
  7.80 PLN 9.95 PLN
Koszulki Rebel (41x63 mm) Premium Mini American 100 sztuk
liczba opakowań: 1
  10.90 PLN 14.95 PLN
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Zasiądź na Żelaznym Tronie!

Westeros, kraina stworzona przez G. R. R. Martina, pogrążona jest w chaosie! Wielkie Rody walczą o dominację zawierając i zrywając coraz to nowe sojusze. Wśród pałacowych intryg rozegrana zostanie Gra o Tron! Ale czy zwycięzca pożyje wystarczająco długo by zagrzać miejsce na Tronie z Ostrzy? Gra o Tron to fantastyczna gra strategiczna, ściśle oparta na agresywnych negocjacjach osadzona w klimacie „Pieśni Lodu i Ognia”

Przygotowanie rozgrywki: planszę rozkładamy na środku, żetony krain, w zależności od ilości graczy, umieszczamy w odpowiednich miejscach, a talię kart Westeros I, II, III oraz talię Kart Dzikich, tasujemy i zostawiamy w zasięgu ręki. Każdy gracz wybiera, którym rodem uczestniczącym w Grze o Tron, będzie władał, następnie otrzymuje wszystkie związane z owym rodem komponenty- żetony rozkazów, karty Rodu, wojsko oraz zasłonkę. Znaczniki twierdz, znaczniki wpływów, znaczniki zaopatrzenia oraz odpowiednie jednostki rozmieszczamy na planszy według wskazań instrukcji. Rozpoczynamy Grę o Tron! Na początku każdej tury odsłaniamy po jednej karcie z Talii Westeros- wpływają one mocno na rozgrywkę (powodują ataki Dzikich, zarządzają mobilizację wojsk, lub zakazują wydawania konkretnych rozkazów). Następnie gracze jednocześnie wydają rozkazy swoim jednostkom, kładąc zakryte żetony na terenach przez niech zajętych. Jeśli wszyscy skończą, równocześnie je odsłaniamy i przystępujemy do działania. Wykonywane są w kolejności- najazdy, marsze, umocnienie władzy. Żetony obrony i wsparcia są całą turę aktywne. Najazd oznacza sabotowanie działań innych- pozwala usunąć sąsiedni rozkaz najazdu, umocnienia władzy lub wsparcia. Marsz przesuwa jednostki na wolny teren, lub na zajęty wywołując bitwę, natomiast umocnienie władzy zapewnia nam żetony władzy przydatne do licznych licytacji (np. przy Ataku Dzikich). Jak odbywają się bitwy? Jednostki, które wmaszerowały na wrogi teren są traktowane jako najeźdźcy. Obie strony- atak i obrona- podliczają swoją siłę i ogłaszają ją wszystkim. Piechur wart jest 1 punkt, rycerz 2, statek 1, wieża oblężnicza 4 (jeśli atakuje teren z twierdzą/zamkiem. Pojedynkujące się strony dokładają do bitwy przywódcę- jedną z kart Rodu- wliczając jej siłę, do siły całej armii. Po ustaleniu zwycięzcy, przegrani opuszczają teren (na dowolny wolny, lub zajęty przez sojuszników). Gra o Tron zapewnia jeszcze wariant z wykorzystaniem Talii Kart Bitwy- polega to na tym, że strony prowadzące starcie dociągają po jednej i doliczają sobie wartość do siły armii (od +0 do +3). Sprawia to, że wojny są bardziej emocjonujące i trudniejsze do przewidzenia! Grę o Tron zwycięża osoba, która jako pierwsza zdobędzie 7 zamków, lub ta, która po zakończeniu 10 rundy ma ich najwięcej!

Popis strategii w świetnym klimacie! Gra o Tron to przede wszystkim nowoczesna mechanika wydawania rozkazów w czasie rzeczywistym, buduje ona napięcie zapewniając dreszczyk emocji. Nikomu nie można ufać, ale wsparcie jest potrzebne! Doskonała gra dla fanów „Pieśni Lodu i Ognia”. Instynktowne zasady, świetny klimat, zagrożenie wojną, mnóstwo elementów i możliwość rozszerzenia o dodatkowe scenariusze, sprawiają, że „Gra o Tron” to wręcz namacalne „Starcie Królów”!