Obrazek gra planszowa Godzina Duszków

-49%

Cena nowej
51.00 PLN 99.95 PLN
Rabat 0 %

Produkt niedostępny
Zapytaj o dostępność

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>350pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>350pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
12.99 PLN - InPost: paczkomat 24/7
18.70 PLN - Kurier: DHL
24.90 PLN - Kurier: UPS
34.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Speed Cups
53.90 PLN 69.00 PLN
Zombie Kidz: Ewolucja
Brak
79.99 PLN
Catan: Junior
Brak
101.90 PLN 119.95 PLN
Duuuszki
47.90 PLN 59.00 PLN
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

dla dzieci

kooperacyjne

zręcznościowe

Kategorie świat
zręcznościowe (Action / Dexterity)
Kod producenta
5901549927917
Numer katalogowy
2969
Mechnika
kooperacja (Cooperative Game)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 6 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 10 do 20 min.
Rok premiery
2016
Rok wydania
2016
Autor
Wolfgang Dirscherl Janet Kneisel
Nazwa oryginalna
Spooky Castle
Ocena na BGG
5.42
Pozycja na BGG
18603
Poziom trudności
1.00 na 5
Pudełko zawiera
nawiedzony zamek (spód pudełka z tekturową wypraską, plansza nawiedzonego zamku i 8 ścian)
6 magicznych przedmiotów i 8 duchów (14 metalowych dysków z nalepkami)
15 kart misji
12 płytek duchów
maska Strasia
magnetyczna różdżka
cyfrowy licznik
instrukcja
 
Zdjęcia gry pochodzą z serwisu BoardGameGeek, mają one tylko i wyłącznie charakter poglądowy szeroko rozumianej gry a nie konkretnego produktu.
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

 

Lada chwila wybije północ! Mały dzielny duszek Strasiu chce dziś dołączyć do elitarnej grupy nawiedzaczy - duchów do zadań specjalnych. W tym celu musi zdać egzamin wstępny ze straszenia, zanim wybije godzina duchów! Czy pomożesz Strasiowi spełnić jego największe marzenie i przeprowadzisz go przez nawiedzone zamczysko?

Wszyscy gracze próbują wspólnie pomóc małemu duszkowi Strasiowi zdać egzamin wstępny do elitarnej grupy Nawiedzaczy. Gracze będą po kolei wcielać się w Strasia. Aby to zrobić, gracz założy maskę Strasia, a potem, z zasłoniętymi oczami, będzie badał nawiedzone zamczysko różdżką. Pozostali gracze spróbują udzielać mu pomocnych wskazówek, tak aby Strasiu mógł poruszać się po zamku i szukać ukrytych w ścianach magicznych przedmiotów. Jeśli graczowi uda się zdobyć dwa przedmioty, następuje zamiana ról.

Gracze muszą się jednak strzec, bowiem w zamczysku grasują doświadczeni Nawiedzacze, a czas szybko ucieka.

W wyznaczonym czasie gracze spróbują wspólnie wykonać zadania z wszystkich kart misji. Jeśli graczom powiedzie się ten brawurowy wyczyn, wygrają grę, a Strasiu zostanie Nawiedzaczem z prawdziwego zdarzenia!