Obrazek gra planszowa Gierki Małżeńskie: Znamy się

17%

Cena nowej
119.95 PLN 99.90 PLN
Ostatnia sztuka

Produkt dostępny od ręki
Dodaj do koszyka
 
Koszty dostawy
0.00 PLN - Kurier: K-EX (od 300 PLN)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
10.90 PLN - InPost: paczkomat
10.90 PLN - Paczka w RUCHu
16.90 PLN - Kurier: K-EX
19.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka ekonomiczna
21.90 PLN - Poczta Polska: przesyłka priorytetowa
24.90 PLN - Kurier: UPS
Progi rabatowe - system został uruchomiony do dnia 1 lutego 2017r

Aby skorzystać z rabatu podaj adres e-mail, z którego robisz zamówienia w naszym sklepie
Podaj e-mail

1% od 400 PLN*
2% od 600 PLN*
3% od 800 PLN*
4% od 1000 PLN*
5% od 1200 PLN*
6% od 1400 PLN*
* suma zamówień złożonych w sklepie online i opłaconych w ciągu ostatnich 6 miesięcy dla zalogowanych do profilu
Producent
MDR
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

imprezowe

Kod producenta
5905669227131
Numer katalogowy
4121
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Liczba graczy
od 2 do 8 osób
Czas gry
od 45 do 60 min.
Rok premiery
2017
Rok wydania
2017
Autor
MDR
Pudełko zawiera
instrukcja
plansza dwustronna
8 pionków
55 kart Znamy się
55 kart Psychotest
55 kart Skojarzenia
55 kart Co wybierasz
60 żetonów Kupidyn
tabliczka z butelką
1 klepsydra
2 tabliczki do rysowania
2 flamastry suchościeralne
ściereczka
48 list z zachciankami
Pudełko 26 x 26 x 6.5 cm
Pudełko wymiary
26 x 26 x 6.5 cm
Waga około
1.2 kg
 

Jak dobrze znasz swoją drugą połowę? Wiesz co ceni i kogo lubi tak naprawdę? Potrafisz przewidzieć, jak się zachowa w rozmaitych sytuacjach?

Znamy się to przenikliwa gra planszowa, dzięki której okaże się, co rzeczywiście wiecie o sobie nawzajem! Czekają na Was setki rozmaitych pytań i testów, które zbliżą Was do siebie jeszcze bardziej! Grajcie w duecie albo zaproście do zabawy zaprzyjaźnione pary!

Uwaga! Gra wymaga szczerości!

Gra dla dorosłych

Znamy się to doskonała forma sprawdzenia swojego partnera - poznanie jego przyzwyczajeń, skojarzeń i ukrytych pragnień. Odkrywanie małych sekretów można przeprowadzać we dwoje, jaki i w towarzystwie.

Gra posiada dwustronną planszę, z dwoma wariantami rozgrywki, uzależnionymi od liczby uczestników. Pytania i zadania z czterech kategorii dotyczą sytuacji znanych z codziennego życia, ale twórcy gry zadbali także o odniesienia do sekretnych sfer życia.

Podstawowym celem gry jest dotarcie na metę w jak najkrótszym czasie i zebranie jak największej ilości żetonów Kupidyna. Dzięki nim można wykupić u partnera konkretne zachcianki - drapanie po plecach, kufel zimnego piwa czy zakupy. Jest o co walczyć!

Ilustracje Andrzeja Mleczki

Gra zachwyca nie tylko przemyślaną konstrukcją, ale także wykonaniem. Wszystkie komponenty stworzone są z mocnej tektury, która przetrwa nie jedną rozegraną partię

Prawdziwego uroku całej grze nadają niepowtarzalne ilustracje Andrzeja Mleczki, które można uznać za małą sztukę użytkową. Rozpoznać na nich można charakterystyczny styl ilustratora, któremu nie obca jest ironia połączona z humorem.

Sytuacje z dnia codziennego przedstawione są w zabawny sposób, który spodoba się każdemu graczowi. Wszystkie elementy gry, także te nawiązujące do spraw damsko-męskich przedstawione są w wyważony i atrakcyjny sposób. Z pewnością nie będziecie wstydzili się pokazać gry znajomym i rodzinie.

Jak grać?

Gracze wybierają rodzaj planszy zależnie od liczby uczestników. Ustawiają swoje pionki i rozkładają karty z czterech kategorii blisko planszy. Kobiety stawiają swoje pionki na polach różowych, mężczyźni - na niebieskich.

Uwaga! Pary nie mogą siedzieć obok siebie!

Zakręcenie butelką wskazuje rodzaj zadania, do którego muszą przystąpić partnerzy. Poprawne wykonanie zadania pozwala przesunąć pionek osoby kręcącej butelką do przodu. Jeśli się nie uda - pionek pozostaje w tym samym miejscu.

Istnieją cztery rodzaje konkurencji:

  • Znamy się - uczestnik czyta pytanie - obie osoby w parze muszą zapisać swoje odpowiedzi na suchościeralych tabliczkach; jeśli będą zgodne - konkurencja jest zaliczona
  • Skojarzenia - gracz odkrywa kartę, a gracze z pary wypisują maksymalnie po 6 skojarzeń z rysunkiem - jeśli przynajmniej dwa z nich są zgodne konkurencja jest zaliczona
  • Co wybierasz - gracz czyta pytanie z wariantami wyboru odpowiedzi, a para zapisuje wybrane odpowiedzi; jeśli są zgodne - konkurencja jest zaliczona
  • Psychotest - gracz czyta pytanie, a para udziela odpowiedzi w czasie mierzonym przez klepsydrę, zgodne odpowiedzi zaliczają konkurencję
  Podziel się z innymi graczami swoim komentarzem o tej grze

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Gierki Małżeńskie: Kalambury
119.95 PLN 99.90 PLN
Gretchiny
129.90 PLN 84.00 PLN