Obrazek gra planszowa Evenfall (edycja polska)
Rebel

-25%

Cena nowej
  189.90 PLN 249.95 PLN
Najniższa cena z 30 dni: 189.90 PLN
Rabat 0 %

Produkt dostępny w sklepie
Dodaj do koszyka

Koszty dostawy
0.00 PLN - Darmowa dostawa InPost: paczkomat 24/7 !!! (>390pln)
0.00 PLN - Darmowa dostawa Kurier: DHL !!! (>390pln)
0.00 PLN - Odbiór osobisty (Warszawa)
17.90 PLN - InPost: paczkomat 24/7
26.90 PLN - Kurier: DHL
32.90 PLN - Kurier: UPS
60.00 PLN - Poczta Polska: Pocztex Ekspres 24
Evenfall (edycja polska) Evenfall (edycja polska) Evenfall (edycja polska) Evenfall (edycja polska) Evenfall (edycja polska) Evenfall (edycja polska)

Produkty rekomendowane dla Ciebie

Ekspedycja Ares
  98.90 PLN 129.95 PLN
Roll for the Galaxy (edycja polska)
Brak
  149.90 PLN 239.95 PLN
Smart Games. Zwinne Delfinki
  49.90 PLN 49.99 PLN
Powiązane: Koszulki Rebel (57,5x89 mm) Standard American 100 sztuk
Producent
Rebel
Dział

gry planszowe

Kategorie sklep

strategiczne

Kod producenta
5902650619654
Numer katalogowy
9723
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 120 min.
Rok premiery
2023
Rok wydania
2024
Autor
Stefano Di Silvio
Pudełko zawiera
4 dwuwarstwowe planszetki klanów
4 liczniki many
3 plansze regionów
plansza punktacji
planszetka Automy
156 kart
109 drewnianych elementów
93 żetony
Pudełko 30 x 30 x 7.3 cm
Pudełko wymiary
30 x 30 x 7.3 cm
Waga około
1.75 kg
Koszulki Rebel (57,5x89 mm) Standard American 100 sztuk
liczba opakowań: 2
liczba pojedynczych sztuk: 156
  12.00 PLN 14.95 PLN
 
Zdjęcia mogą przedstawiać modyfikacje gry, dodatki, rożne wersje lub rozwinięcia, różniące się od oferowanego produktu.

Magiczne klany przygotowują się do nowej epoki

Nastał czas zmierzchu dotychczasowego świata. Kruszą się granice rzeczywistości i budzą się siły nadprzyrodzone. Drzewo Świata otwiera swe pełne blasku bramy prowadzące do nieznanych i odległych regionów. Wysyłaj tam wiedźmy ze swojego klanu, aby odkrywały nowe miejsca mocy i przejmowały nad nimi kontrolę. Odprawiaj tajemne rytuały i walcz o magiczne kamienie. Na tronie może zasiąść tylko jedna osoba!

Evenfall to strategiczna gra, w której uczestnicy przewodzą potężnym klanom wiedźm w trudnych czasach zawirowań i konfliktów. Rozgrywka opiera się o efektywne zarządzanie kartami, by jak najlepiej wykorzystać łączące je zależności. Wykorzystując zarówno popularne, jak i nowatorskie mechanizmy, oferuje satysfakcjonującą rozgrywkę, która nabiera smaku, w miarę jak poznajemy wewnętrzne synergie.

Na czym to polega?

  1. Rozgrywka w Evenfall trwa trzy rundy, a każda z nich obejmuje cztery fazy. 
  2. W fazie zwiadu gracze pobierają surowce, manę i karty, jak wskazują ich planszetki klanów. 
  3. W fazie akcji uczestnicy rozgrywają tury w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. W pojedynczej turze gracz wykonuje jedną akcję główną i dowolną liczbę akcji darmowych. 
  4. W ramach akcji możemy m.in. pozyskiwać nowe miejsca mocy, aktywować pola akcji poprzez wysyłanie na nie wiedźm i mędrców, a także aktywować żeton klanu, co pozwoli na przykład na zbieranie surowców. 
  5. Sercem gry są jednak karty, które mamy na ręce. Zarówno rytuały, jak i specjaliści mają określony koszt w zasobach, jednak po zagraniu oferują potężne efekty. To właśnie one, umiejętnie zagrywane i łączone, będą zapewniały nam bonusy w trakcie gry i punkty zwycięstwa pod koniec.
  6. Gdy wszyscy gracze spasują, faza akcji dobiega końca i rozpoczyna się faza walk – w każdym regionie rozgrywa się rywalizacja o trofea i magiczne kamienie. 
  7. W ostatniej fazie gracze przygotowują się do następnej rundy albo, w rundzie trzeciej, do punktowania na koniec gry.

Dlaczego pokochasz tę grę? 

  • Z miejsc mocy w zewnętrznym kręgu możesz pozyskiwać zasoby, jednak nie zapewniają one punktów zwycięstwa na koniec gry. Specjalista oferuje różne efekty w zależności od tego, gdzie go zagramy. Karty możemy wykorzystać na różne sposoby, w tym odrzucając je, by zyskać surowce. Evenfall pełne jest istotnych decyzji, które z tury na turę krystalizują naszą strategię. 
  • Mnogość dostępnych kart miejsc mocy, rytuałów i specjalistów, a co za tym idzie również związanych z nimi efektów, sprawia, że poszczególne partie pozwalają na wypróbowanie zupełnie nowych rozwiązań i całkowicie różnią się od siebie.
  • Dostępne w grze plansze klanów są dwustronne: mogą zapewnić graczom identyczne warunki początkowe lub specjalne umiejętności, które już na starcie nas zróżnicują i ukierunkują na nieco inne wyzwania. W ten sposób sami decydujemy, jaki charakter nadamy naszej rozgrywce w zależności od tego, w jakim gronie się bawimy i jak dobrze znamy grę.